Vraag

naaktfoto's en gesprekken via datingsites

  • 15 October 2019
  • 12 reacties
  • 407 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Toen ik zon 17 jaar was wilde ik graag een vriendje dus begon ik zowat te surfen op datingsites maar daar kwam niet echt veel van terecht, nadat ik iemand leerden kennen die ik leuk vond begon ik lingerie fotos door te sturen van mijzelf naar hem maar ook 1 echte naaktfoto van mijn borsten via snapchat (ik heb dit enkel met hem en 1 andere persoon gedaan), nu heb ik al heel veel lingerie fotos van mijzelf naar andere jongens tussen de 18 en 24 jaar doorgestuurd (elke keer altijd zonder hoofd natuurlijk). 

Nu is mijn vraag of dit mij ooit kan achtervolgen?

Ik heb ook geen enkele sociale media behalve snapchat en op snapchat heb ik een valse naam ook heb ik nooit mijn telefoon nummer, adress of volledige naam gegeven.

Zouden andere mij eventueel hun ervaringen hiermee kunnen delen zodat ik een beetje kan vergelijken?

Alvast bedankt 


12 reacties

Hoi!

Als jouw gezicht en/of persoonlijke kenmerken (moedervlek, tattoos etc.) niet op de foto’s staan is de kans klein dat het jou direct persoonlijk zal achtervolgen. Mocht dit wel het geval zijn dan is er altijd het risico dat de foto doorgestuurd kan worden. Ik weet niet hoelang geleden dit is gebeurd maar als het al een aantal jaar geleden is gebeurd en er is sindsdien niks mee aan de hand geweest dan denk ik dat de kans op verspreiding erg klein is. Denk altijd goed na voor je dit soort foto’s verstuurd en toon nooit persoonlijke kenmerken die aan jou te linken zijn op foto’s. Heb je nog contact met degene met wie je de foto hebt gedeeld?

Groetjes!

Beste nogsteedsanoniem,

Nu heb ik dit soort dinge via snapchat al vaak gedaan omdat hoe raar het ook klinkt het toch wel een bepaalde kick geeft.

Met al degene die ik dit ooit al gedaan heb heb ik hun allemaal al geblokkeerd en zelfs mijn snapchat verwijderd en een nieuwe aangemaakt.

Nu praat ik wel met iemand maar sinds ik hem gisteren dus een foto van mijn borsten gestuurd heb antwoord hij niet.

Natuurlijk stond mijn gezicht er niet op, op geen enkele van mijn fotos

Hoi,

Wat je zegt over dat het een bepaalde kick geeft is absoluut niet raar, ik denk dat veel mensen dit zullen herkennen. Je gaf aan dat je gisteren een foto naar iemand had gestuurd via snapchat, het snapchat account waarmee je het hebt gestuurd, gebruik je daar je echte naam? En ken je de persoon naar wie je de foto hebt gestuurd persoonlijk?

Beste nogsteedsanoniem,

De jongen waarmee ik het heb gedaan is een willekeurige vreemden van een dating site en nee ik gebruik een anonieme naam op mijn snapchat.

Ik wil van mezelf niks persoonlijks vrijgeven.

Als hij een vreemde is en je gebruikt een anonieme naam dan kan de foto niet aan jou worden gekoppeld en zal het je dus niet achtervolgen. Je gaat erg zorgvuldig te werk, heel slim. :)

Bedankt en ja dat probeer ik en ergens weet ik ook dat het niet direct tegen mij gebruikt kan worden maar ergens zit ik toch met de gedachte dat het tegen mij zou kunnen gebruikt worden.

Ik weet het het klinkt misschien raar maar ik maak me wel redelijk snel zorgen want ik wil niet met spijt moeten leven.

Toch bedankt ik waardeer het enorm

Bedankt en ja dat probeer ik en ergens weet ik ook dat het niet direct tegen mij gebruikt kan worden maar ergens zit ik toch met de gedachte dat het tegen mij zou kunnen gebruikt worden.

Ik weet het het klinkt misschien raar maar ik maak me wel redelijk snel zorgen want ik wil niet met spijt moeten leven.

Toch bedankt ik waardeer het enorm

Ik snap heel goed wat je zegt over dat je je zorgen maakt. Gewoon goed opletten naar wie en hoe je je foto’s verstuurd en dan zal het zeker goed komen :)

Bedankt voor alles ;)

Bedankt voor alles ;)

Jij bedankt voor het delen van je verhaal :)

Reputatie 5
Badge +3

Toen ik zon 17 jaar was wilde ik graag een vriendje dus begon ik zowat te surfen op datingsites maar daar kwam niet echt veel van terecht, nadat ik iemand leerden kennen die ik leuk vond begon ik lingerie fotos door te sturen van mijzelf naar hem maar ook 1 echte naaktfoto van mijn borsten via snapchat (ik heb dit enkel met hem en 1 andere persoon gedaan), nu heb ik al heel veel lingerie fotos van mijzelf naar andere jongens tussen de 18 en 24 jaar doorgestuurd (elke keer altijd zonder hoofd natuurlijk). 

Nu is mijn vraag of dit mij ooit kan achtervolgen?

Ik heb ook geen enkele sociale media behalve snapchat en op snapchat heb ik een valse naam ook heb ik nooit mijn telefoon nummer, adress of volledige naam gegeven.

Zouden andere mij eventueel hun ervaringen hiermee kunnen delen zodat ik een beetje kan vergelijken?

Alvast bedankt 


lijkt mij veilig zoals je het verteld

wel handig is om ook niets op de achtergrond te hebben op de foto waar aan je herkend zou kunnen worden…

 

leuk dat het je verder prettige spanning geeft!!

Heel veilig is het niet zo was ik aan het chatten met een meisje die vroeg aan mij geslacht? Ik zei transseksueel meisje en zij wow mag ik je penis zíen ik zal naakt gaan ik nee tenzij je je bh bandje laat zien op foto ze zei ok.

Ik een foto gekregen en geen gezicht ik stuurde een maar gekleed met gezicht en ik vroeg ik wil zien met wie ik praat ze zei liever niet. Ik zei ok dan ga ik en zij nee aub, ik kreeg een foto van een leuk meisje maar vreemd dat haar bh zwart was eerst en nu rood. Ik zei heb je een cam ze zei ja wow ik ga strippen als ik je stijve mag zien en een meisje maar roze haar en witte bh niet de meid van op de foto dus het werd verdacht ik vroeg hoe oud ben je en zij oh 25 oud genoeg om een penis te zien. 

Ik zei ik ben 15 en zij oh la la dan is het extra opwindend wil je wat zien? Ik was van godver ze is 25 een volwassen vrouw en ik zei dat ik 15 ben nog steeds wil ze mijn penis zíen. Vrouwelijke pedofiele zijn er dus ook want welke vrouw van 25 vraagt continu aan een 15 jarige mag ik je penis zíen ik toon ook wat ok ik heb haar borsten gezien maar eigenlijk mag dit niet ze geeft haar bloot aan een minderjarige. Vragen als ik mijn penis kan laten zien is pedofielie want ik ben maar een kind dus dat is toch niet zo veilig want wie zit tegenover een leuke meid of gast of zo'n viespeuk die niets liever wil dan naaktfoto's 

Beste Taylor,

Ik heb jouw verhaal gelezen en naar hoe ver ik het kan zien leek het of je op omegle was (of een site die vergelijkbaar is)

Toen ik fotos aan het sturen en ontvangen was was het via badoo of snapchat dus de fotos verdwenen altijd en ik liet ook mijn gezicht nooit zien (op bh fotos) maar ik wist wel dat ik met iemand van mijn leeftijd bezig was en ik zag ook altijd hun gezicht.

Bedankt voor je reactie en voor je verhaal te delen en maak je niet te veel zorgen om die vieze vrouw zolang ze je niet kent kan ze niks doen

Reageer