Skip to main content
Vraag

Naaktfoto's en aftrekken

• July 26, 2025
  • 2 reacties
  • 831 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Er is iets wat de afgelopen dagen door mijn hoofd spookt. Het is nogal ingewikkeld voor mij, en ik weet niet goed wat ik moet. Kunnen jullie mij helpen?

Laat ik bij het begin beginnen. Er is dus een jongen, hij is homo, en hij heeft mij in het verleden benaderd omdat hij mij leuk vond. Ik heb toen eigenlijk één ‘date’ gehad om het maar zo te noemen. We hebben 10 minuten afgesproken. Ik heb hem nooit echt verteld dat ik niet gay was. Op dat moment had ik ook een vriendin. Later appte hij mij om echt te daten en hij wou zoenen om het te proberen. Toen heb ik mijn vriendin dit laten zien. Die is heel boos geworden en heeft hem geappt. Toen heb ik lang niks meer van 'm gehoord. Tot voorkort… Hij wou heel graag bellen met mij. Ik had die behoefte niet zo, en bleef maar excuusjes verzinnen, maar hij stond er op. Toen vroeg ik of hij het niet gewoon kon sturen over de app, en toen vertelde hij me dat hij mij nogsteeds leuk vind en mij wil pijpen.

Ik weet niet goed wat ik hiermee aanmoet. Ik heb al lang willen experimenteren met jongens, maar ik val op meiden. Ik ben niet gay en zeker niet voor hem, in ieder geval zijn gedrag en zn hoofd, maar ik ken m verder niet heel goed. Is het raar dat hij mij leuk vind en dat we dan dit doen. Ook gaat hij misschien wat hard. Ik zou liever eerst samen elkaar rukken denk ik, al weet ik niet hoe ik dit moet brengen. Ook weet ik niet wat ik tegen mijn ouders moet zeggen als smoes. Ik heb wel al een filmpje gekregen van zijn piem op whatsapp (zo'n 1 keer kijken video), en daar was ik wel okee mee, maar hij wil dat ik wat terug stuur. Heb ik in principe geen problemen mee, maar ben daarvoor in het verleden gebanned van snapchat, en ik ben bang voor meta. Heeft iemand tips wat ik moet doen of zeggen.

In iedergeval bedankt als je zo ver gekomen bent met lezen. 

Heel veel liefs Pietertje

2 reacties

• July 27, 2025

@Pietertje2103  je kunt met hem 1 op 1 afspreken en vragen wat hij precies wil. Je moet dan ook zeggen dat je een vriendin hebt en haar niet kwijt wil. Hij moet dat begrijpen, als hij samen met jou wil aftrekken is dat oké doen meer hetero jongens maar dat dat de eerste keer is en dat je dat spannend vind. Elkaar pijpen is weer een stapje verder en dat je daar over na wil denken. En je ouders en vriendin hoeven echt niet alles te weten. En je moet tegen hem zeggen als je wat met hem gaat doen dat het tussen jullie 2 moet blijven en niemand anders het mag weten 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

ik zou ook oppassen met naaktfoto's sturen, voor dat je het weet beland het ergens wat je niet wilt.