Vraag

naaktfoto's


Badge

Wat is jullie menig over het doorsturen van naaktfoto's?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ze sturen enzo is cool ofzo geen idee waarom je het zou doen maar het is oké. Ze doorsturen naar anderen is een Dick-move en echt onacceptabel

Badge

Naaktfoto’s doorsturen dat kan je gwn niet maken en zeker er niet als iemand een hele foto Stuurt met hoofd en al

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb het wel eens gedaan zonder hoofd en witte muur als achtergro

Badge

Je moet gewoon je hooft, litekens, evt. Tattoos en piercings niet op de foto zetten.

Beter ook geen herkenbare achtergrond.

Je kunt beter niet doen maar Al's je er echt behoefte aan hebt zou ik zeggen doe je ding!

Maar PAS OP

xxx

Reputatie 2
Badge +1

Geen fotos sturen je kan gechanteert worden ga liever bij je vriend (in) thuis op bezoek.

Naaktfotos zijn een stupid move en brengt meestal chantage. Wat uitloopt op ergere dingen. 

Reputatie 5
Badge +5

Eigenlijk is het niet goed om te doen maar het best geil om te doen

Hoihoi,

Doorsturen is nooit oke!!!!

Het maken ervan kan prima. Het kan spannend, opwindend, misschien een beetje eng zijn.

Als je het doet onthoud een paar dingen: Het kan op het internet belanden zonder dat je dat wil of weet, doe het met iemand die je vertrouwd er mee, zorg altijd dat je een neutrale achtergrond hebt bijvoorbeeld wit en zorg dat en nooit je gezicht of iets wat alleen jij hebt er op staat.

Succes!

Kusjes:kissing_heart:

Badge +1

Doorsturen van naaktfoto’s van anderen zonder hun toestemming is strafbaar

Geen slim idee. 

Als je hem alleen al maakt kan hij gestolen worden. Iemand heeft even je telefoon beet, checkt je foto’s en appt die snel naar zichzelf door. Hebbes!

Of je stuurt ze zelf. Kan ook.

In elk geval ben je elke controle over de foto’s kwijt, voor altijd. 

 

Nodig is het ook niet. Op het internet staan wel een miljard blootfoto’s, heeft men die van jou echt nodig?
Als iemand een bloot persoon wil zien: google maar.

 

Leuk om door te sturen? Vast en zeker.  Denk ook even vooruit: Wil je dat de foto gedeeld wordt met je klas, je school, en dat de komende 10 jaar mensen die je net kent ineens deze foto hebben gezien?

Je Bent De Controle Kwijt. Je kunt een foto niet meer terughalen. Je kunt hem niet meer wissen. Je bent hem helemaal kwijt.

Wil je dat?

Stuur dan vooral door!

Ik zou het zelf nooit doen uit angst dat mensen het doorsturen, maar ik laat iedereen zijn eigen keuze maken. Ook vind ik het veel fijner en intiemer om daadwerkelijk bij die persoon te zijn dan om het via de telefoon te doen.

Een advies wat ik iedereen geef: wees altijd voorzichtig. Stuur niet de derde dag dat je iemand kent al een naaktfoto. Doe het als je al een tijdje een relatie hebt en je zeker weet dat het goed is en dat de andere persoon het niet doorstuurt, ook als het gedaan is tussen jullie. 

Maar wederom: iedereen moet die afweging voor zichzelf maken. 

Reageer