Vraag

Naaktfoto

  • 2 April 2021
  • 2 reacties
  • 553 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, Ik heb ongeveer 10 maanden geleden een paar naaktfotos gestuurd naar wat random meiden op snap, ongeveer 3. Ik had ze ontmoet via Wink. We stuurden allebei naaktfotos naar elkaar. Nu bijna een jaar later heb ik er nog steeds niks van gehoord/gezien. Denken jullie dat zij die fotos heeft bewaard of heeft doorgestuurd naar mensen? Ik stond er niet met mijn gezicht op. Wel kon je een deel van mijn kamer zien.

We stuurden dus allebei zoals ik zei. Ik heb niks gescreend en weet hun namen ook niet meer. Dus ik kan het ook niet controleren.


2 reacties

Licht eraan op welke app je die gestuurd hebt. Via snapchat kan je dat gemakkelijk zien of iemand het heeft opgeslagen maar op apps zoals Kik of Wink denk ik ook dat je dat onopgemerkt kan opslaan/screenshots nemen. Maar de kans is klein dat iemand je herkent uit je omgeving omdat je gezicht er niet op staat. De kans dat het überhaupt verspreid word is klein

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Ik heb hun via wink ontmoet, en op snap de fotos uitgewisseld. Een deel van mijn kamer is wel te zien. Maar ik hoef me geen zorgen te maken dus? Ze heeft zelf ook gestuurd dus het zou dom zijn als ze zou lekken.

Reageer