Vraag

naaktfoto

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 773 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zat laatst op een Engelse chat site en kwam met een meisje in gesprek. Ze zei dat ze geil was en ik was dat ook op dat moment. Ze verwees mij naar een site whereby en daar zou ze dan haar borsten laten zien. Toen ik daar was zei ze dat als ik mijn penis liet zien ze haar borsten liet zien. Ik deed dat en toen ging ze opeens Nederlands tegen mij praten en wist ze mijn echte naam terwijl ik die nergens had gezet of had genoemd. Ik was gelijk weg gegaan en heb haar gerapporteerd. Ik weet niet wie het is en ik weet nu ook niet of er foto’s/filmpjes van mijn penis zijn gemaakt. En ik ben bang dat ik ben gehackt. Weet iemand wat ik kan doen?


3 reacties

Vooral kalm blijven. De kans dat er foto's en filmpjes gemaakt zijn is er maar het kan ook van niet. Als het maar kort te zien was is de kans kleiner als het zo is en u gezicht staat niet in beeld kan het weinig kwaad uiteindelijk.

Hallo,

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, en ga dit waarschijnlijk ook nooit doen.

Maar, je kan niet heel veel doen nu. ( Goed dat je hem/haar gerapporteerd hebt!)

Als het goed is staat je hoofd niet op de foto, dus ik er niet heel veel aan de hand!

De gene die dit heeft gedaan heeft, heeft jou hoogst waarschijnlijk inderdaad gehackt.

Waarschijnlijk heeft hij op een manier iets van accounts van jou gevonden op het internet en daar door heeft deze persoon jouw naam. 

Deze mensen hebben niet veel beters te doen en gaan daar door op deze manier mensen lastig vallen.

Het kan ook en robot zijn geweest en dan is er helemaal niks aan de hand.

Er is wel en kans dat je  “Naakt Foto” nu op en naakt foto site staat maar dat is het dan zoon beetje. (  Kan je niks aan doen)

Misschien de volgende keer een beetje uitkijken op het internet je verbaast je hoe gemeen sommige mensen zijn.

Groetjes,

Tactische Eend ! :)

Ik zat laatst op een Engelse chat site en kwam met een meisje in gesprek. Ze zei dat ze geil was en ik was dat ook op dat moment. Ze verwees mij naar een site whereby en daar zou ze dan haar borsten laten zien. Toen ik daar was zei ze dat als ik mijn penis liet zien ze haar borsten liet zien. Ik deed dat en toen ging ze opeens Nederlands tegen mij praten en wist ze mijn echte naam terwijl ik die nergens had gezet of had genoemd. Ik was gelijk weg gegaan en heb haar gerapporteerd. Ik weet niet wie het is en ik weet nu ook niet of er foto’s/filmpjes van mijn penis zijn gemaakt. En ik ben bang dat ik ben gehackt. Weet iemand wat ik kan doen?

Waarschijnlijk iemand die jou kent en je prankt. En als jij gewoon nooit naakt foto's maakt met je hoofd er op is er niks aan de hand dan kunnen ze wel jouw pik zien maar niemand weet van wie het is. Ps: ik heb dit ook mee gemaakt.

Reageer