Hoi allemaal, Help me alsjeblieft!!! Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben radeloos namelijk!!
Ik ben een jongen van 13 en ik heb iets iets heel erg doms gedaan. Namelijk een naaktfoto. Een paar jaar geleden was ik op een camping en daar ontmoette ik 2 meisjes. Ik heb ook 2 broers dus we waren met z’n 3en daar. We hebben die meisjes toen aangesproken en ik had veel contact met één meisje (L). En die andere heet M. We hadden een klef gesprek de hele tijd. (L en ik) en dat ging veel te ver. Ze wilde dat ik haar vingerde en ik zei ook rare dingen. Op gegeven moment stuurde Ze een naaktfoto en zei dat ik dat ook moest doen. Dus ik deed dat. Ik was jong en helemaal niet goed bezig. L ging zeggen tegen mijn broers dat ik haar wou vingeren en gooide alles op mij. Dat ik die naaktfoto’s wilde enzo. Een paar dagen geleden zag ik M ineens in het zwembad en vroeg: ‘hoe gaat het met L?’ Met zo’n irritant stemmetje. Ze was met een vriendin. Niet met L en ik ben heel erg bang dat M mijn leven gaat verpesten. Alles gaat doorvertellen aan iedereen. Ze zit niet bij me op school, maar op een andere school naast die van mij. Mijn hoofd staat op de naaktfoto.
ik smeek iedereen om hulp en vraag iedereen om hulp. Ik ben er helemaal kapot van namelijk. Ik stel me niet aan, echt niet! Ik ben heel erg bang en dat leid me af van mijn sociale leven. Alsjeblieft help me. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Radeloos dus. Alsjeblieft help!!!
groet boris