Skip to main content

Hey ik ben een jongen van 15, als ik geil ben zoek ik vaak nudes/naaktfotos op van bekende mensen (Zowel vrouwen als mannen, ben hetero maar vind op sexueel gebied mannen ook wel aantrekkelijk) zoals: Ariana grande, justin bieber, shawn mendes, jason derulo, messi, ronaldo, cardi b enzovoort. 

Doen andere jongens(of meisjes) dit ook? Laat ff weten met je geslacht en leeftijd! Thx

Hi!

Zelf kijk ik wel eens naar naakte modellen (meestal vrouwen). Dat is op deze leeftijd best normaal, hoor. Zelf word ik er niet geil van of iets dergelijks, maar ik vind het gewoon mooi ofzo?

Ik ben ook 15 en ik ben een meisje. 

x, Alpha


Hey,

 

Ik heb er helemaal niks tegen, maar je moet wel weten dat Justin of Ariana of Messi ofzo hier het wel moeilijk mee hebben. Alles staat van hun op internet. En 97% is nep. Er zijn inderdaad wel echte naaktfoto’s van hun, maar daar hebben celeberty’s het best wel moeilijk mee. Stel je voor dat je wereldberoemd was, er werden overal roddels over je verspreidt, je kan nergens heen zonder allemaal random mensen die fotos van je gaan maken. Als je je niet goed voelt moet je toch nog optreden. Mensen vinden de kleinste dingen al een goeie voorpagina. ALLES over je staat ergens online. Zelfs naaktfoto’s, en voor mensen zoals Ariana, Justin en Messi enzo, is dat heel stom. 
Natuurlijk kan het zijn dat je er opgewonden over word, maar het is wel een beetje raar dat je opgewonden word van iets waar beroemde mensen het heel erg lastig mee hebben. 

Dus als ik ooit zo’n foto zie zou ik er zelf niet echt opgewonden van worden, ik krijg dan meer medelijden.

Dus als je dit doet, denk hier dan wel aan.

 

Xxx SprinkleDonut


Reageer