Skip to main content

he wie heeft hier ooit een in zijn leven naakt gezwommen  of skinny dippen gedaan laat je verhaal van hoe of wat alsjeblieft weten want ben benieuwd of anderen dat ooit gedaan hebben 

Ja heel vaak maar meestal op plekken waar het wel mag/moet


Hoi, best wel eens, in een riviertje achter ons huis of een meertje vlakbij. Het is daar heel rustig en niet toegankelijk voor de meeste mensen dus dat kan prima. En ja, af en toe is het wel fijn om even naturel te zwemmen daar ( ziet toch niemand, hoop ik) ☺️

Groetjes liefs Tartan X 


Heyy,

Ik heb een keer per ongeluk gedaan want toen had ik mijn bikini niet goed gestrikt en toen kwam er een golf en was ie weg en een keer met me vriendengroep op het strand.


 @Tartan14 

Ben wel jaloers op je. Een riviertje in je achtertuin en niemand die kan meekijken. Lijkt mij heerlijk om daar naakt te zwemmen. 
 

Ik doe het ieder jaar wel een paar keer. Wij hebben hier alleen een klein strandje aan een plas. Ben daar wel is geweest. Meestal is het er te druk of er zitten een paar van die viespeuken. Niet de beste plek om te komen. Ik doe het vaak op een rustig plekje waar niet zo snel iemand komt op een steiger. In de vakantie wil ik nog wel is naar de kust gaan. De meeste stranden kun je een stukje gaan wandelen op een rustige plek of in de duinen. Het vrije gevoel wat het je geeft is geweldig!

-Onnodige quotes verwijderd-


In België wordt dat vaker gedaan zijn meer naturistisch .  Je hebt veel meren  en  rivieren in de buurt van genk  Oost Vlaanderen en de ardennen.  Het toeval wilt dat op de jongens internaat waar ik verblijf in de buurt een grote meer is.  Daar gaan  de open minded jongens en ook enkele  leraren  naakt zwemmen. Meestal wordt er iets bij georganiseerd in de zomer kampvuurtje, barbecue,  vissen.  Ook een  korte bloot wandelingen in de afgelegen bossen. Of naakt beach volleyball.  Onze gymleraar is bijna altijd aanwezig ook om toezicht te houden.

Een keertje had een vrouw die met haar hondje wandelt melding gemaakt bij de wouten de politie.  Ze was geschrokken en belde hun op. Ze werd gerust gesteld die kwamen dan  effe kijken . Die zeiden dat dat er niks aan de hand was. Ze wisten namelijk van deze  bloot plek gebruikt door ons internaat en anderen omwonenden .


Reageer