Vraag

Naakt zwemmen

  • 23 April 2019
  • 2 reacties
  • 2432 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik was gister met een paar vrienden en vriendinnen naar een meer gegaan om te zwemmen, het begon gewoon normaal maar ongeveer bij zonsondergang zeiden ze dat ze gingen naakt zwemmen en even later waren ze allemaal naakt in het water, ik wilde natuurlijk niet achter blijven dus deed ik mee maar ik merkte al snel dat ik het best spannend vond en ik krijg vaak erecties als ik iet heel spannend vind, maar mijn probleem is dat iedereen hem heeft gezien en ik me nu best wel erg schaam

2 reacties

Hebben anderen er nog iets over gezegd?
Gezien iedereen er naakt was neem ik aan dat ze er niet zo veel van denken.
Wat denk je dat werkelijk het probleem zal zijn?
Hoi

Bij zonsondergang gingen je vrienden naakt zwemmen. Jij hebt je bij hen aangesloten, maar voelde je ongemakkelijk.

Zoals MensPersoon zei, vermoed ik dat je vrienden er niet al teveel aandacht aan schonken. Iedereen was naakt, en was waarschijnlijk eerder met zwemmen bezig, dan met de lichamen van de anderen.

Moesten je merken dat je vrienden grapjes maken over het voorval, mag je gerust aangeven dat je dit ongemakkelijk vindt. Ook als je vrienden er niets meer over zeggen, mag je het gespreksonderwerp voorleggen. Erover praten kan helpen om het gevoel van schaamte te verzachten.

Groetjes
Kenshin

Reageer