Skip to main content

naakt stoeien

• August 19, 2019
  • 5 reacties
  • 3389 Bekeken

Ik ben een 14 jarige jongen en ik ben hetero maar met sex maakt het me niet uit,En ik stoei vaak naakt op bed met jongens en soms dan pak ik ze vast en steek ik hem er snel in doen jullie dit ook zoja met welk geslacht en welk geslacht ben je
Dit topic is gesloten

5 reacties

• August 19, 2019
Hey,

Ik doe dat niet, maar er zijn wel meer jongens die dat doen. Net las ik toevallig dit topic, wat je tips geeft om klaar te komen: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/21-tips-om-masturberen-lekkerder-te-maken-voor-jongens-12529

• August 21, 2019
Dat Doe ik ook altijd

• August 21, 2019
Dat Doe ik ook altijd
Met mij toch😉😉

• August 21, 2019

Ja hoezo?

• October 8, 2025

​@Niek12 , naakt stoeien kan heel leuk zijn. Maar als je vriend(en) dit alles ok vinden, maar wel met onderbroek aan dan moet je het accepteren. Misschien kun je een keer gaan stoeien als jullie je omkleden (dus helemaal naakt zijn). Bij ons is het begonnen op schoolkamp, ik liep in mijn onderbroek van boven naar beneden. Ik had een klein beetje een stijve en een klasgenoot trok ineens onverwacht mijn onderbroek omlaag. Hij pakte hem ook af en begon te rennen. Dus ik heb hem ook zijn onderbroek afgepakt tijdens het stoeien. De rest vond het grappig en ging ook meedoen. Dus we waren ineens met zijn 8en naakt aan het stoeien! Het zijn allemaal mijn klasgenoten, maar ook vrienden van  elkaar dus we zien elkaar ook buiten school. Sinds die keer doen we dat nog regelmatig, ik vind het wel leuk maar het zal wel een keer minder worden of helemaal stoppen. Wat de topic starter scheef over hem even snel instoppen: dat kan heel lekker zijn misschien maar beter is om dat toch even vantevoren te vragen omdat dat dan misschien wel iets te ver gaat voor iemand. Wat ik wel doe is als ik iemand van achter vast heb tijdens het stoeien mijn lul een beetje in de bilspleet of tussen de benen door tegen de balzak schuur (en ja meestal hebben we allemaal een stijve hierbij omdat het ook best intiem is). Maar je moet geen dingen doen die je niet fijn vindt of tegen de zin van de ander.