Skip to main content
Vraag

naakt slapen jongens

• February 1, 2026
  • 6 reacties
  • 492 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hoi, ik heb een aantal vragen voor de jongens over naakt slapen.
Eerst even wat algemene vragen.

1.Hoe oud ben je?

2.Ben je hetero, bi of gay?

3.Hoe lang ben je?

4.Heb je schaamhaar?

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk?

6.Zo ja waar dan? Bijv oksels, bij je navel (snailtrail), penis en ballen of borst.

Nu de vragen over het slapen
1.Slapen jullie weleens naakt?

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd?

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms?

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama?

5.Hoe voelt dat?

6.Slaap je dan met dekens of zonder?

7.Wanneer ben je ermee begonnen?

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen?

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd?

10.Moest je er eerst aan wennen of vond je het direct fijn?

11.Zou je het juist aanraden, afraden of neutraal? En waarom?

12.Vind je het iets privé’s of praat je er gemakkelijk over?

13.Ken je meer mensen die dit doen?

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde?

15.Raad je het mij aan om te proberen?

Dankjewel voor het antwoorden! Als er vragen voor mij zijn hoor ik ze graag.

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was.

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

1.Hoe oud ben je? 15

2.Ben je hetero, bi of gay? ​​Hetero

3.Hoe lang ben je? 1.70m

4.Heb je schaamhaar? ja

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk? nee heb het liever geschoren

6.Zo ja waar dan? Bijv oksels, bij je navel (snailtrail), penis en ballen of borst. ​​​​​bij mn lul en mn ballen

1.Slapen jullie weleens naakt? ja

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd? regelmatig in de zomer 

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? ja meestal in de zomer

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? ​​Gwn helemaal naakt

5.Hoe voelt dat? super chill

6.Slaap je dan met dekens of zonder? met deken

7.Wanneer ben je ermee begonnen? toen ik 13 was

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen? alleen

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd? vooral comfort misschien ook wel beetje vrijheid

10.Moest je er eerst aan wennen of vond je het direct fijn? was direct wel fijn

11.Zou je het juist aanraden, afraden of neutraal? En waarom? Als je het fijn vind om naakt te zijn wel anders niet maar proberen kan altijd

12.Vind je het iets privé’s of praat je er gemakkelijk over? ik praat er alleen over met mensen die ik vertrouw

13.Ken je meer mensen die dit doen? ja

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde? beetje

15.Raad je het mij aan om te proberen? proberen kan altijd

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was. de vragenlijst was perfect!

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

1.Hoe oud ben je? 16

2.Ben je hetero, bi of gay? Hetero 

3.Hoe lang ben je? 190 

4.Heb je schaamhaar? Ik scheer het  weg 

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk? Niet echt t mooi wel bij meisjes vind geil staan 

6.Zo ja waar dan? Bijv oksels, bij je navel (snailtrail), penis en ballen of borst.

1.Slapen jullie weleens naakt? Ja  boxer 

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd?  Boxer 

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? Zomer wel echt naakt 

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? Nu wel boxer 

5.Hoe voelt dat? Normaal 

6.Slaap je dan met dekens of zonder? Met 

7.Wanneer ben je ermee begonnen? Altijd al 

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen? Ja die doen het ook mijn zusje doet het ook 

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd? Gewoon 

13.Ken je meer mensen die dit doen? Ja mijn zusje en vrienden en mijn vriendin ook als ik bij haar slaapen zij haar string in mijn boxer 

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde? Nee 

15.Raad je het mij aan om te proberen?ja  gewoon doen 

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

1.Hoe oud ben je? 17

2.Ben je hetero, bi of gay? hetero i guess

3.Hoe lang ben je? 173

4.Heb je schaamhaar? ja

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk?  nee niet per se mooi,fijn of leuk, maar het kan me eigenlijk niet heel veel intresseren of je het hebt staan of niet

1.Slapen jullie weleens naakt? soms

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd? paar keer gedaaan

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? als ik naakt slaap doe ik dat in de zomer omdat ik snachts anders warm krijg, in winter slaap ik als een eskimo

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? echt naakt

5.Hoe voelt dat? moeilijk uit te leggen, “vrij”?

6.Slaap je dan met dekens of zonder? zonder

7.Wanneer ben je ermee begonnen? paar jaar geleden

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen?  nee ook als ik niet alleen thuis ben, ik slaap alleen op mn kamer dus t kan me eigenlijk niet heel erg intresseren

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd? comfort en vrijheid

10.Moest je er eerst aan wennen of vond je het direct fijn? was direct wel “prima”

11.Zou je het juist aanraden, afraden of neutraal? En waarom? gewoon een keer proberen en kijken of je t fijn vind of niet

12.Vind je het iets privé’s of praat je er gemakkelijk over? ik praat er redelijk gemakkelijk over, het is niet iets wat ik zelf zal opbrengen maar voor de rest praat ik er best normaal over

13.Ken je meer mensen die dit doen? yup

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde? nee hoor 

15.Raad je het mij aan om te proberen? ik zou zeggen probeer het gewoon een keer

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was. zekers prima vragenlijst 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

1.Hoe oud ben je? 15

2.Ben je hetero, bi of gay? hetero

3.Hoe lang ben je? 167

4.Heb je schaamhaar? ja

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk? geil

6.Zo ja waar dan? Bijv oksels, bij je navel (snailtrail), penis en ballen of borst. oksels navel penis ballen en beetje op borst

1.Slapen jullie weleens naakt? ja altijd

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd? altijd

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? altijd naakt

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? echt volledig naakt 

5.Hoe voelt dat? heerlijk

6.Slaap je dan met dekens of zonder? wel met dekens

7.Wanneer ben je ermee begonnen? sinds mn 4e ofzo

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen? mn broer en broertje 

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd? comfort vrijheid en gewoonte

10.Moest je er eerst aan wennen of vond je het direct fijn? direct fijn

11.Zou je het juist aanraden, afraden of neutraal? En waarom? aanraden het is echt heerlijk

12.Vind je het iets privé’s of praat je er gemakkelijk over? ik praat er makkelijk over

13.Ken je meer mensen die dit doen? ja bijna al mijn vrienden

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde? nee

15.Raad je het mij aan om te proberen? ja

• February 3, 2026

1.Hoe oud ben je? 12

2.Ben je hetero, bi of gay? Bi

3.Hoe lang ben je? 155

4.Heb je schaamhaar? Nee helemaal kaal

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk? Ik heb er niks mee

6.Zo ja waar dan? Bijv oksels, bij je navel (snailtrail), penis en ballen of borst. Nvt

1.Slapen jullie weleens naakt? Wij thuis allemaal

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd? Vanaf m’n 6de  ongeveer en altijd wil ook niet anders meer

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? Het hele jaar door

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? 100% naakt

5.Hoe voelt dat? Super chill

6.Slaap je dan met dekens of zonder? Als het die nacht nog heel warm is gooi ik ook het dekbed van me af

7.Wanneer ben je ermee begonnen? 7de ongeveer

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen? Iedereen hier thuis slaapt naakt

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd? Vrijheid, gewoonte, en normaal bij ons thuis

10.Moest je er eerst aan wennen of vond je het direct fijn? Meteen heel fijn

11.Zou je het juist aanraden, afraden of neutraal? En waarom? Juist aanraden als je de hele dag kleren aan hebt gehad 

12.Vind je het iets privé’s of praat je er gemakkelijk over? Ik schaam me er niet voor en praat er met een vrienden over en zij willen ook naakt gaan slapen

13.Ken je meer mensen die dit doen? Ja een paar

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde? Nee bloot is bij ons thuis normaal dus ja dan ga je het ook proberen met slapen

15.Raad je het mij aan om te proberen? Je moet het zeker proberen 

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was. Ja hoor mag van mij langer en uitgebreider 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 6, 2026

1.Hoe oud ben je?

14

2.Ben je hetero, bi of gay?

bi 

3.Hoe lang ben je?

1,67

4.Heb je schaamhaar?

ja

5.Vind je schaamhaar mooi of fijn/leuk?

mij boeit het niet is niet mooi

penis

1.Slapen jullie weleens naakt? 

jq

2.Is die weleens dan 1 keer geprobeerd? Meerdere keren geprobeerd? Zo af en toe? Soms maar vaker dan af en toe? Regelmatig? Of (bijna) altijd?

bijna ltijd

3.Is dat dan ook seizoensgebonden dus zomer naakt door de hitte en winter in ondergoed en pyjama of in ieder geval wat warms? 

nee

4.En als jullie naakt slapen slaap je dan echt naakt of naakt onder je pyjama? 

helemaal naakt

5.Hoe voelt dat?

herlijk

6.Slaap je dan met dekens of zonder?

soms wel soms niet

7.Wanneer ben je ermee begonnen?

9

8.Doe je dit alleen als je alleen bent of ook als je ouders en of broers/zussen/broertjes/zusjes thuis slapen?

als er andere bij zijn

9.Is het voor comfort, vrijheid, gewoonte of is het aangeleerd?

comfort  zelf aangeleerd

was wel fijn

aanraden

ja

13.Ken je meer mensen die dit doen?

nee

14.Vond je het eerst raar voordat je het zelf probeerde?

nee

15.Raad je het mij aan om te proberen?

zeker

Ik zou ook graag willen weten of dit een goede vragenlijst was. ja