Skip to main content
Vraag

naakt slapen, douche en rondlopen met broer en zus

• July 20, 2026
  • 6 reacties
  • 1347 Bekeken

Hallo forum ik ben een jongen van 13, heb een zus van 12  en een broertje van 10. Ik slaap naakt in een bed met mijn broertje ( die ook naakt slaapt) maar in onze kamer slaapt mijn zus in een apart bed ook naakt en we gaan ook samen in bad dus dan zie ik hun ook wel eens naakt en ik word dan geil dan krijg ik een stijve alleen mijn ouders gaan 4 dagen naar frankrijk volgende week dus dan pas ik op mijn broer en zus en op het huis en dan wil ik heel graag naakt rondlopen maar ik denk dat mijn broertje dat raar gaat vinden mijn zusje is ook al ouder dus zij begrijpt wat het betekend als ik stijf word en dan word zij nat en ik heb haar al eerder gevingerd maar ik wil dat ze ma aftrekt maar wil gewoon niet dat het naar sex gaat of is het al raar als ik haar vinger en zij mij aftrekt?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Als je het allebei oke vind is er niet echt iets mis mee om uit te testen.

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Anoniembeertje1302793 

Ik heb net een scenario bedacht die je zou kunnen gebruiken.

Iedereen moet wel eens douchen, dus je kunt gewoon naakt in de gang lopen en als ze iets vragen zeg je dat je net ging douchen maar je eerst nog snel iets moest doen in de keuken voor je gaat douchen. Aangezien ze je vaak naakt zien gaan ze er waarschijnlijk niets op zeggen, dan kun je nog even langer naakt rondlopen en bijvoorbeeld iets afwassen in de keuken of andere klusjes doen, je moet toch zorgen voor het huis dus dat is dan je excuus. Als ze zeggen dat ze het raar vinden dat je naakt rondloopt weet je direct dat je niets meer moet doen en stoppen. Zeggen ze er niets van kun je doordoen tot ze er iets van zeggen, en misschien is er een kans dat ze het zelf ook gaan doen. Als je ziet van je zus dat ze het ook doet en je word stijf kun je bijvoorbeeld vragen of ze mee wilt douchen (om water te sparen ofzo) en dan kan je haar nog eens vingeren en zij je aftrekken.

Een tweede mogelijkheid is als je broertje slaapt. Volgens mij hebben jullie aparte bedtijden, en aangezien je de baas van het huis bent kun je zeggen dat je broertje moet gaan slapen. Dan ben je alleen met je zus in de zetel beneden bijvoorbeeld, en kun je haar complimentjes geven ofzo om zo te kunnen vingeren en aftrekken.

Hoop dat dit hielp, blijf altijd veilig, en zorg dat het nooit tegen iemand zijn wil is.

Groetjes, laat iets weten!!!

Enashinonomelover
Forum|alt.badge.img

Dat is smerig sorry maar dat heet incest en als jij een baby ervan krijgt dan krijgt die genetische afwijkingen + het is al illegaal

Forum|alt.badge.img+1

Hoho, topicopener wil geen seks, hij is gewoon geil

Forum|alt.badge.img+1

Het gaat wel richting een grijs gebied hier, maar zolang het geen seks word (want dat is illegaal met je zus), wat je zelf gelukkig ook niet wou, en jullie elkaar grenzen goed kennen moeg het wel kunnen denk ik.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 22, 2026

@Anonyme Jongen Zit jij serieus iemand te helpen om met zijn zusje seksuele handelingen te verrichten? 

Dat ze een keer iets gedaan hebben kan.. maar dan ga je geen tips geven voor meer omdat het eigenlijk niet bepaald normaal gedrag is tussen broer en zus.... Je kan beter zeggen.

Het is gebeurd en dat jullie het fijn vonden is gelukkig zo, maar het is beter om niet nog handelingen met elkaar te doen. 

Over het eventueel naakt lopen is miss een ande verhaal aangezien er genoeg nudisten bestaan die in huis naakt zijn en daar is niets mis mee als iedereen het prettig vind