Naakt slapen (andere context)

  • 10 August 2018
  • 10 reacties
  • 1318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb dus van die gelovige ouders en ben opgevoed om met pyama te slapen. Hier ben ik al vroeg van afgestapt want tja, je ligt toch onder een warme deken. Maar nu wil ik dus naakt gaan slapen maar ik weet niet of mijn ouders eracbter komen. Ik heb dus een losse deken en wat nou als de deken van me afschuift... en heeft iemand nog bemoedigende tips om naaktslapen voort te zetten?
Groetjes Thomas02

10 reacties

Hoi Thomas,
Wat je kan doen om het naaktslakken voort te zetten is door je T-shirt van je pyjama onder je kussen te doen en je broek ergens bij je voeten zodat je ze snel kan aan doen. En ik zal je T-shirt dan wel wat beter verstoppen dan je broek want als je ouders je broek zijn onderaan je voeten denk ik dat ze denken dat je broek per ongeluk is uitgegaan tijdens het slapen.
Groetjes
Hey Thomassss, bedankt voor je reactie. Is idd wel een idee ja. Nog meer mensen met tips?
Iemand?
Erg lastige vraag.. Het beste is dan toch om je deur op slot te doen, of wat Thomassssss voorstelde.
Badge +3
Ik heb dit ook, maar dan zonder geloof, het mag wel maar ik weet wel zeker dat ze het niet gewend zijn en dat ze dan denken dat ik ben klaargekomen ofzo of heel geil was misschien
ik slaap ook al ang naakt en lg mn pyjama altijd in handberijk maar de vraag is dan eerder voor jou komen je ouders vaak onverwachts je kamer binnen of niet want als ze geregeld binnekomen is het een ander verhaal
Stefdestef, we wonen net in een nieuw huis. Ik zal het nog moeten ontdekken. Maar iedereen bedankt voor de tips
?
Badge +3
Hey Stefdestef!
Nee vgm dus niet maar m'n moeder dus wel soms (ze zei soms) een kus gwn maar me broer slaapt ook gwn altijd alleen in onderbroek en daarvan weten ze t wel
Hey,

Ik weet niet wat voor religie je hebt maar is er een religie die naakt slapen verbieden?
Spreek gewoon af met je ouders dat ze niet mogen binnenkomen als jij aan het slapen bent..

Reageer