Skip to main content

naakt overstraat

• June 6, 2025
  • 10 reacties
  • 1886 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Ik ben nu alleen thuis en ik ben naakt en ik had dacht dit is eigenlijk die perfect kans om naakt overstraat te gaan dus ik me klaar maken stap de deur uit en ging een heel stuk lopen ben wel een uur weggeweest 

Wie doet dit ook wel is of wie lijkt het leuk dit ook te doen?

10 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Alweer. 

Niet erg normaal meer zou ik zeggen, je praat over niks anders

Ster
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 7, 2025

Umm ik denk niet dat dit normaal is. En in de wet staat ook letterlijk dat naakt zijn in het openbaar verboden is. Dus je kan een boete krijgen. 

• Net nieuw
  • June 8, 2025

Mij lijkt dit ook leuk om te doen, maar als iemans je ziet kun je ene probleem krijgen. Dus helaas nog nooit gedaan

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

Hey ​@Meisje15x ik Ben het eens met de andere. En ook pedos kunnen je zien en dan iets vreselijks doen. Nou snap ik dat dit spannend is maar het is heel erg gevaarlijk. Kijk als het op een verlaten plek is kan het maar het is alsnog super gevaarlijk.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 30, 2025

hey ​@Meisje15x  ik zou dit wel willen doen maar ik weet niet hoe en waar want als ik voor mijn deur naar buiten zou gaan zou ik gelijk door veel mensen gezien worden heb je miss tips?

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 1, 2025

Ik zou dit niet meer doen. Het kan idd opwindend en spannend zijn, maar het is wel illegaal en je kan er een boete voor krijgen. Ook is het ongemakkelijk als je buren je zien, dus doe het niet meer!

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 2, 2025

Umm ik denk niet dat dit normaal is. En in de wet staat ook letterlijk dat naakt zijn in het openbaar verboden is. Dus je kan een boete krijgen. 

Hey

Ik weet dat ik daarvoor een boete kan krijgen

Mij lijkt dit ook leuk om te doen, maar als iemans je ziet kun je ene probleem krijgen. Dus helaas nog nooit gedaan

heyy

Het is heel leuk en spannend hoor maar ik snap dat je het nog niet hebt gedaan omdat je problemen kan krijgen

Hey ​@Meisje15x ik Ben het eens met de andere. En ook pedos kunnen je zien en dan iets vreselijks doen. Nou snap ik dat dit spannend is maar het is heel erg gevaarlijk. Kijk als het op een verlaten plek is kan het maar het is alsnog super gevaarlijk.

Heyy

Bedankt dat je bezorgt bent over mijn veiligheid maar ik heb altijd pepperspray bij mij voor de zekerheid

hey ​@Meisje15x  ik zou dit wel willen doen maar ik weet niet hoe en waar want als ik voor mijn deur naar buiten zou gaan zou ik gelijk door veel mensen gezien worden heb je miss tips?

heyy

Ik snap dat je niet wilt dat allemaal mensen je naakt opstraat zien

Ik heb wel tips

Ga s'nachts zo laat mogelijke want dan zijn er zo’n beetje gaan mensen meer op straat

Ga eerst gekleed en kleed je uit in de bosjes en stap dan naakt uit de bosjes dan bouw je zelfvertrouwen op om de volgende keer misschien wel naakt uit je deur te stappen

@Ander alweer inderdaad

@Lupus  heyy

ik weet dat het illegaal is maar dat houd mij niet tegen

mijn buren hebben mij al een keer naakt gezien in mijn achtertuin en boeide hun niks

dus ik doe het zeker wel weer😉

• July 5, 2025

@Meisje15x doe ik wel eens maar wel op plekken waar het kan

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 25, 2025

Hey ​@Meisje15x ik doe dit ook altijd in de nacht naakt naar buiten. Mastrubeer jij ook buiten?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

ik zou dit niet doen, er lopen veel creeps daar buiten rond en voor dat je weet ben je een prooi voor hun. pas hier mee op en zorg voor jezelf <3