Skip to main content

naakt op stage

• September 25, 2025
  • 9 reacties
  • 1270 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Zoals misschien een paar van jullie al weten door mijn andere topics ben ik graag naakt op openbare plekken. Nu was ik vandaag op stage en ik was met 1 iemand anders op kantoor en diegene zei dat zij even weg moest en ongeveer over een uurtje er weer is. Toen zij weg ging ging ik naar de wc trok ik al mijn kleren uit en liep de wc uit met al mijn kleren daar nog liggend. Ik ben lekker naakt door het hele kantoor gegaan, naakt geluncht, wat naakt gewerkt en mijn beste vriendin video gebeld om te laten zien dat ik naakt op stage ben.

Wat vinden jullie van deze ervaring en zouden jullie het ook doen al zouden jullie de kans krijgen?

9 reacties

• September 26, 2025

@Meisje15x  ik ben ook graag en veel/vaak naakt maar weet niet of ik dit moet geloven 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 26, 2025

Mij lijkt ook niet dat dat zomaar mag.

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

Als je betrapt wordt, lig je eruit en kun je een nieuwe stageplek gaan zoeken én moet je op school uitleggen waarom je ontslagen werd. Hou het bij fantaseren.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

De mensen die mij niet geloven prima ik weet het zelf goed genoeg dat ik dit echt heb gedaan

Ik weet ook dat dit niet mag maar iedereen doet wel eens wat niet mag

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 26, 2025

@Meisje15x in een eerder topic had je het al over dat je vaak foto’s en video’s maakte voor/met vriendinnen, en nu over dat je naakt video belt met een vriendin. Kan je hier meer over vertellen?

• wat voor foto’s en video’s maak je
  • Krijg je ook dit soort foto’s en video’s van hen?
  • doen jullie ook samen dingen? Masturberen of seks of zo?
  • vind je het geil om naakt op foto’s of video’s te staan? Deel je dit ook met anderen?

ik heb heel veel zin in je antwoord!!

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

@Meisje15x in een eerder topic had je het al over dat je vaak foto’s en video’s maakte voor/met vriendinnen, en nu over dat je naakt video belt met een vriendin. Kan je hier meer over vertellen?

• wat voor foto’s en video’s maak je : toen in de trein hoe ik daar naakt zat, ik ging naakt poseren en hun gingen filmen hoe ik naakt door de coupé ging lopen
  • Krijg je ook dit soort foto’s en video’s van hen? nee ik krijg dit soort video's en of foto's niet van hun, hun wel van mij als ik ergens openbaar naakt ben 
  • doen jullie ook samen dingen? Masturberen of seks of zo? nee totaal niet samen, wel stuur ik video's naar hun hoe ik openbaar vinger want dat vinden hun wel leuk en hoe gingen ook filmen hoe ik ging vingeren in de trein 
  • vind je het geil om naakt op foto’s of video’s te staan? Deel je dit ook met anderen? spannend vind ik het zeker ookal laten mijn vriendinnen zien dat hun alle foto's en video's in een veilige map doen ze kunnen het er altijd uit halen en mij heel hard expose en nee ik deel dit alleen met mijn vriendinnen en niet met iemand anders 

ik heb heel veel zin in je antwoord!!

hoop dat ik je vragen zo goed mogelijk heb beantwoord 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 27, 2025

Je hebt wel veel lef om dit te doen. 

Maar pas op dat er geen camera's hangen dat is gewoon gevaarlijk voor jou en waar je stage loopt kan daar ook.mee in de problemen komen want hij filmt dan een kind naakt .

Dus als ik jou was zal ik het nooit meer doen daar.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

@Meisje15x dankjewel voor je antwoord!! Ik denk nu aan nog een paar vragen

• vind je het een geil idee dat zij jou op elk moment zouden kunnen exposen?
  • je vriendinnen bewaren dus alle geile foto’s en video’s van jou, denk je dat ze daar geil van worden? Dat ze met zichzelf spelen terwijl ze er naar kijken bijvoorbeeld.
  • in een andere topic had je het over dat je wel vaak naaktfoto’s naar anderen stuurt, ook naar vreemden! Kan je daar meer over vertellen? Wat voor dingen stuur je dan en krijg je dan ook dingen terug?

ik heb weer zin in je antwoord!

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 27, 2025

@Meisje15x dankjewel voor je antwoord!! Ik denk nu aan nog een paar vragen

• vind je het een geil idee dat zij jou op elk moment zouden kunnen exposen? niet perse geil maar we spannend want als hun het door zouden sturen door heel de school bijvoorbeeld dan ziet de hele school hoe ik naakt en de trein heb gezeten en op veel andere openbare plekken naakt ben 
  • je vriendinnen bewaren dus alle geile foto’s en video’s van jou, denk je dat ze daar geil van worden? Dat ze met zichzelf spelen  terwijl ze er naar kijken bijvoorbeeld. dat denk ik niet dat weet ik wel zeker want dat hebben ze al eerlijk toegegeven 
  • in een andere topic had je het over dat je wel vaak naaktfoto’s naar anderen stuurt, ook naar vreemden! Kan je daar meer over vertellen? Wat voor dingen stuur je dan en krijg je dan ook dingen terug? als ik naakt foto's en of video's stuur naar vreemden is dat vaak hoe ik met me tieten speel, mezelf vingeren en of hoe ik naakt openbaar ben maar naar vreemden wel altijd zonder gezicht en meestal krijg ik filmpjes terug hoe hun met zichzelf spelen

ik heb weer zin in je antwoord!