Vraag

Naakt op kamer

  • 19 May 2019
  • 1 reactie
  • 1099 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben oo kmn eens zo'n persoon tegen gekomen op een site ben zelf 14 en hij ik denk 16 en zij vroeg steeds of ik naakt zou gaan als zij dat ook deed ik zij nee en toen dood hij alles uit en ging hij naakt ik zij dat ik dat niet prettig vond maar ik vond het ook wel spannend en ik kreeg ook wel een stijve piemel dus ben ik toch naakt gegaan toen ik zeker wist dat hij niet filmde ofzo daarna heb ik hem nooit meer gesproken

Is dit raar of komt dit vaker voor

1 reactie

Hey!

Dit komt inderdaad wel vaker voor, wat het er niet beter op maakt.
Hoewel je die persoon wel vertrouwde in het feit dat hij niet aan het filmen was kan iedereen een screenrecorder aanzetten zonder dat jij dat weet. Het is gewoon echt niet veilig om te doen.
Als je dat nog eens doet zou ik je aanraden om er ten minste voor te zorgen dat jouw kamer of jouw gezicht niet in beeld komen.
Als iemand zo'n dingen aan je vraagt en je vindt het eigenlijk niet prettig, dan kun je best onmiddellijk stoppen met je gesprek, voordat dingen als dit gebeuren.
Er zijn beter manieren om opgewonden te worden online dan jezelf in zo'n gevaarlijke situatie te brengen.

Groetjes
Lot

Reageer