Vraag

naakt omkleden strand

  • 27 December 2020
  • 16 reacties
  • 3396 Bekeken

Badge

Kleden jullie je naakt om op het strand? 


16 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Nee

Reputatie 1
Badge +1

Meestal kleed ik me thuis om maar als dit nodig is doe ik dit:

-Oftewel in de toiletten van een strandbar

-In zo’n strandkotje (van mijn vrienden aan zee)

 

Grts :))

Reputatie 2
Badge +3

ik doe altijd een handdoek om mij heen

Ik kleed me eigenlijk altijd thuis alvast om. Dan neem ik droge kleren mee en als ik gezwommen heb en mijn kleren zijn nog nat kleed ik me ook nog om voordat ik naar huis ga. Met natte kleren op de fiets is namelijk niet zo lekker. Ik doe dan soms in toiletten omkleden of in het surfhok van vrienden of gewoon op het strand met een handdoek en een trui. In het begin is dat best lastig maar als  je dat vaker doet wordt je daar handiger in heb ik gemerkt.

Nope ik trek altijd me bikini thuis aan en draag hem dan gewoon in de auto of als we met de trein of bus gaan draag ik hem ook gewoon. 

Ik kleed me gewoon lekker in het openbaar. Als ze willen genieten mogen ze dat doen. Ik heb er geen problemen mee. We zijn toch allemaal naakt geboren en ik heb een mooie penis

Reputatie 2
Badge +1

Ik kleed me ook gewoon om oo het strand, ik vind het zo'n gedoe met een handdoek. Als mensen kijken doen ze dat maar lekker, ik vind het best. 

Badge

Ik kleed me gewoon lekker in het openbaar. Als ze willen genieten mogen ze dat doen. Ik heb er geen problemen mee. We zijn toch allemaal naakt geboren en ik heb een mooie penis

voor een heleboel mensen is dit niet zo plezierig, als je minderjarig bent kan de politie hier zelfs ook nog wat van zegen

Ik kleed me gewoon lekker in het openbaar. Als ze willen genieten mogen ze dat doen. Ik heb er geen problemen mee. We zijn toch allemaal naakt geboren en ik heb een mooie penis

voor een heleboel mensen is dit niet zo plezierig, als je minderjarig bent kan de politie hier zelfs ook nog wat van zegen

De politie gaat hier niks van zeggen. Hooguit de handhaving. Maar als je je omkleed op het strand is daar echt niks mis mee.

Heel makkelijk antwoord: ja

Nee, ik kleed me thuis om. Als het echt niet anders kan dan in een wc en anders in de bosjes of de duinen!

Reputatie 1
Badge +1

Ik kleed me ook op het strand om. Als ik aankom trek ik al mijn kleren uit en pak dan mijn zwembroek en die trek ik dan aan.

Meestal zwem ik nog even vlak voor ik weg ga daarna trek ik mijn zwembroek uit en droog me af.

Dan zoek ik in mijn tas mijn kleren bij elkaar en die trek ik dan aan.

Reputatie 7
Badge +5

Ik kleed me gewoon lekker in het openbaar. Als ze willen genieten mogen ze dat doen. Ik heb er geen problemen mee. We zijn toch allemaal naakt geboren en ik heb een mooie penis

voor een heleboel mensen is dit niet zo plezierig, als je minderjarig bent kan de politie hier zelfs ook nog wat van zegen

Hoe snel zou je politie tege4n komen op het strand!! En niemand heeft er moeite mee als je even 5 sec in je blote kont staat

 

ik kleed me lekker naakt op t strand om

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zwem zowieso meestal topless dus als mensen willen kijken zie ik dat als een compliment 

Reputatie 6
Badge +5

Dit hangt er een beetje van af. Als ik naar de lokale plas ga, is de kans heel groot dat ik iemand tegenkom die ik ken. Als ik in Frankrijk op vakantie ben bijvoorbeeld, is die kans minimaal. Dan kleed ik mij wel eens naakt om op het strand. Dan houdt mijn zusje trouwens wel vaak een handdoek ervoor. Ik sta dus niet naakt naakt op het strand.

Reageer