Vraag

naakt met vrienden

  • 28 July 2021
  • 9 reacties
  • 1637 Bekeken

Reputatie 1
Badge

jo boys, soms heb ik echt zin om met vrienden opdrachten te doen zoals: wissel van elkaars onderbroek of trek elkaar af ofs. hebben jullie dit ook of wat zijn jullie ervaringen hier van deel het graag


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja dat soort shit wil ik ook

Reputatie 7
Badge +5

Als je vrienden hebt die daar ook in mee willen gaan is dat toch geen probleem?

Reputatie 2
Badge +2

Mij lijkt dit soms ok wel leuk. Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee.

Badge

jo boys, soms heb ik echt zin om met vrienden opdrachten te doen zoals: wissel van elkaars onderbroek of trek elkaar af ofs. hebben jullie dit ook of wat zijn jullie ervaringen hier van deel het graag

Neeman maar we kunnen wel doen

Reputatie 3
Badge +3

Heb er geen ervaring mee helaas maar dat wil ik soms ook idd

Badge

Heb er geen ervaring mee helaas maar dat wil ik soms ook idd

Zou je het een keer samen willen doe alleen moet je wel me socials voegen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jay.z ,

 

het is op dit forum niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. We vinden het namelijk heel belangrijk dat iedereen anoniem is.

Letten jullie daar goed op?

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Badge

Hoi @Jay.z ,

 

het is op dit forum niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. We vinden het namelijk heel belangrijk dat iedereen anoniem is.

Letten jullie daar goed op?

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Is er een andere manier hoe je contact met iemand zou kunnen opnemen

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jay.z ,