Vraag

naakt met vrienden

  • 28 July 2021
  • 9 reacties
  • 1637 Bekeken

Reputatie 1
Badge

jo boys, soms heb ik echt zin om met vrienden opdrachten te doen zoals: wissel van elkaars onderbroek of trek elkaar af ofs. hebben jullie dit ook of wat zijn jullie ervaringen hier van deel het graag


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja dat soort shit wil ik ook

Reputatie 7
Badge +5

Als je vrienden hebt die daar ook in mee willen gaan is dat toch geen probleem?

Reputatie 2
Badge +2

Mij lijkt dit soms ok wel leuk. Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee.

Badge

jo boys, soms heb ik echt zin om met vrienden opdrachten te doen zoals: wissel van elkaars onderbroek of trek elkaar af ofs. hebben jullie dit ook of wat zijn jullie ervaringen hier van deel het graag

Neeman maar we kunnen wel doen

Reputatie 3
Badge +3

Heb er geen ervaring mee helaas maar dat wil ik soms ook idd

Badge

Heb er geen ervaring mee helaas maar dat wil ik soms ook idd

Zou je het een keer samen willen doe alleen moet je wel me socials voegen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jay.z ,

 

het is op dit forum niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. We vinden het namelijk heel belangrijk dat iedereen anoniem is.

Letten jullie daar goed op?

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Badge

Hoi @Jay.z ,

 

het is op dit forum niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. We vinden het namelijk heel belangrijk dat iedereen anoniem is.

Letten jullie daar goed op?

 

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Is er een andere manier hoe je contact met iemand zou kunnen opnemen

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jay.z ,

 

nee, we hebben er bewust voor gekozen om geen prive chats of dat soort dingen mogelijk te maken op het forum. Wij als Kindertelefoon willen namelijk dat dit forum een veilige plaats is waar iedereen zijn/haar verhalen kan delen, en dat kan alleen als iedereen anoniem is. Wanneer we het mogelijk maken dat mensen 1 op 1 met elkaar in contact komen, dan kunnen wij niet meer in de gaten houden of het wel goed gaat. Het komt vaak voor op internet dat mensen zich anders voordoen dan ze zijn, en dat kan nare gevolgen hebben.

Ik wil niet teveel off-topic gaan, dus als je verder nog iets wil bespreken over dit onderwerp dan wil ik je vragen om daar een nieuw topic voor aan te maken.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer