Skip to main content
Vraag

naakt in tuin???

• July 3, 2025
  • 10 reacties
  • 821 Bekeken

Flapjack Rifle 69

Ik wil naakt in mijn tuin zitten, maar er zijn best wel wat huizen waar mensen mijn tuin in kunnen kijken. Heeft iemand tips hoe ik dit dan kan doen

10 reacties

• July 3, 2025

Gewoon niet doen zou ik zeggen😅😅😆

Ga dan binnen zitten

Flapjack Rifle 69

Ok ​@Ducklover27 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 3, 2025

Ga anders in de schuur(als je die hebt) zitten lol. Of ga gwn niet volledig naar je tuin maar kijk gwn uit je raam zonder kleren aan 😅

Flapjack Rifle 69

Haha ja dat kan 

*Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon*

• July 4, 2025

@Flapjack Rifle 69  er zal vast wel een hoekje in de tuin zijn. Ik kan gelukkig in de hele tuin in m’n nakie rond rennen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 5, 2025

Waarom wil je perse NAAKT in je tuin zitten? Oke ik ben dan geen jongen en ga liever binnen met al mijn kledingstukken aan zitten, maar  NAAKT? Je kan toch gewoon in je zwembroek ofzo? Als het heel warm is zal iedereen begrijpen dat je niet binnen met al je kledingstukken aan gaat zitten. 

Groetjes yoyo

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 9, 2025

Als je bang bent gezien te worden zou ik gwn n parasol neerzetten ofzo, dan ziet niemand wat. Laat maar weten of t is gelukt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

Heb dat wel eens gedaan en mijn buurmeisjes van verderop zagen dat. Die keken over de schutting heen.  Die zeiden later tegen hun moeder dat ik naakt in de tuin zat, heb er gelukkig niets meer van gehoord

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb dit ook wel gedaan en is ook gewoon legaal, het is misschien gênant maar echt lekker gewoon doen!!!!

Gr. Ikweetgeennaampje123 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 29, 2025

Als je het echt graag wilt doen moet je maar aanvaarden dat andere mensen je kunnen zien en je niets aantrekken van hun reacties.