Skip to main content

naakt in hotel

• July 30, 2026
  • 9 reacties
  • 2089 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyy

Ik was vorige week met 3 vriendinnen op vakantie en we verbleven in een hotel ik liep gewoon de heletijd naakt rond in mijn kamer/balkon en ook bij die van mijn andere vriendinnen omdat mijn vriendinnen er geen probleem mee hebben en weten dat ik nudist ben ik was al vaak genoeg snel naakt in de gang van het hotel geweest om naar een kamer van de anderen te gaan maar we hadden de kamers naast elkaar dus dat viel wel mee maar op een gegeven moment toen we met z'n allen in de avond op het balkon zaten daagde een vriendin mij uit om naakt via de trappen naar de lobby te lopen en vanaf daar de lift te pakken terug naar onze verdieping (we zaten op verdieping 13) ik durfde dat wel aan en alle vriendinnen gingen natuurlijk mee om het te filmen dus wij begonnen rustig de trappen af te lopen en toen ben ik al meerdere keren gezien en eenmaal aangekomen bij de lobby wachten wij rustig op de lift en toen we eenmaal in de lift stonden en de lift deuren bijna dicht gingen hielt een vriendin van mij de deuren tegen voor 2 jongens en ik dacht omg wauw serieus maar vond het niet erg omdat het mij niet boeit wie mij naakt ziet en hun vonden het helemaal geweldig ik kreeg allemaal complimentjes en hun vonden het heel jammer dat hun eerder de lift uit moesten eenmaal terug in de hotelkamer hebben we ff goed gelachen 

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 30, 2026

ik ben een jongen en zal dit ook wel een keertje willen doen met me vrienden 

of met mensen waar ik mee op trek 

allen me vrienden weten het maar hebben me nog nooit naakt gezien 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 31, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Heyy

Ik snap heel goed waarom je het een keer zou willen doen het is natuurlijk heel spannend 

Stel je bent een keer op vakantie met je vrienden probeer er dan gewoon een weddenschap aan te plakken dat je het voor zoveel wel zou durven dan lijkt het ook niet raar tegenover je vrienden 

Forum|alt.badge.img

Heyy Klink geil ik ben zelf een jongen dus ik denk dat dat minder wordt gegewaardeerd dan een meisje want ik denk dat je als meisje makkelijk mee weg komt wand welken jongen wil er nou niet een mooi naakt meisjes zien maar als jonge woord je als potlootventer neer gezet

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 31, 2026

ik heb veel weddenschappen gedaan op me oude school en daar heb ik ook wel wat meegekregen we waren met de klas aan het zwemmen en de boys en me meester zijn wie nu op het naakt strand er in rent krijgt 20 euro dus dat heb ik als enige van mijn klas gedaan daar ben ik niet zo bang voor 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

Heyy Klink geil ik ben zelf een jongen dus ik denk dat dat minder wordt gegewaardeerd dan een meisje want ik denk dat je als meisje makkelijk mee weg komt wand welken jongen wil er nou niet een mooi naakt meisjes zien maar als jonge woord je als potlootventer neer gezet

Heyy

Dat klopt wel dat je als meisje er makkelijker mee weg komt dan als je een jongen bent 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 1, 2026

@klaasj2123 Heyy

Kijk dat is ook wel een leuk verhaal inderdaad 

En trots dat je daar niet zo bang voor bent

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 3, 2026

ga je in nederland ook wel eens naar zon camping ofzoo

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 7, 2026

Hey

Nee ben nog nooit op een nudistencamping geweest want heb niemand die met mij mee wilt

Forum|alt.badge.img

Onnodige quote verwijderd.

Wow, dat is echt spannend. Ik ben vaak zelf ook naakt in de natuur of in paskamers in winkels en zou het leuk vinden om een keer betrapt te worden, maar dan wel door 1 of max 2 mensen. Maar dit zou k niet durven hoor.