Skip to main content

Hoii ik ben een jongen van 14 jaar ik hou ervan om naakt te zijn. Ik ben vaak naakt in het openbaar maar ik vraag me af of jullie dat ook doen zo ja reageer even met de plekken waar je allemaal naakt bent geweest(graag eerlijk zijn)

dit zijn de plekken waar ik al naakt ben geweest:

Op de fiets 

in het bos

in het zwembad (tijdens het zwemmen)

in een meertje 

op de camping

In huis als ik alleen thuis ben 

Bij vrienden thuis

in bed met logeren met vrienden

Tijdens het voetballen met vrienden moest bal halen maar lag in bosjes dus deed even snel broek uit want waren hoge bosjes  

en op het strand

Dat was m

@Jongen 14 jaar ik ben ook heel graag naakt (wie niet denk ik) maar ik ben zo opgegroeid en bij ons thuis is het ook heel normaal om naakt te zijn. Ik zit nu al 2 weken in zuid Frankrijk op een naturistencamping en ik heb nog geen zwembroek of onderbroek aan gehad. De plekken waar ik al naakt ben geweest zijn:

naaktstrand

naaktcamping (nu dus)

wellness

bos

maisveld

kleedhok van een grote kledingzaak 

bij vrienden 

bij logeren 

Heel groot open veld 

ziekenhuis

Opa en oma

en vast nog wel meer


Hoii ik ben een jongen van 14 jaar ik hou ervan om naakt te zijn. Ik ben vaak naakt in het openbaar maar ik vraag me af of jullie dat ook doen zo ja reageer even met de plekken waar je allemaal naakt bent geweest(graag eerlijk zijn)

dit zijn de plekken waar ik al naakt ben geweest:

Op de fiets 

in het bos

in het zwembad (tijdens het zwemmen)

in een meertje 

op de camping

In huis als ik alleen thuis ben 

Bij vrienden thuis

in bed met logeren met vrienden

Tijdens het voetballen met vrienden moest bal halen maar lag in bosjes dus deed even snel broek uit want waren hoge bosjes  

en op het strand

Dat was m


Over dat je naakt bent geweest op de fiets vind ik een beetje raar maar hangt er natuurlijk vanaf waar, Maar ik zelf vind het ook lekker om naakt rond te lopen dit zijn plekken waar ik vaak naakt ben, Overigens ben ik naturistisch opgevoed dus loop ik thuis ook vaak naakt rond waar mijn ouders bij zijn die dat ook wel eens doen. 
 

  1. Thuis
  2. Thuis bij mijn opa en oma op de logeer kamer. En als ze dan is wat komen vragen houd ik gewoon mijn handen voor mijn penis maar ze vinden het niet raar.
  3. Op een nudisten camping. Waar ik overigs ook wel een met vreemde die ik net 1 dag kende heb afgetrokken/gevingerd.
  4. In het bos.
  5. In de achtertuin.
  6. in een openbare sauna.

 


Reageer