Skip to main content

naakt in de trein

• April 22, 2025
  • 14 reacties
  • 3360 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Laatst ging ik met 4 vriendinnen weg met de trein en het was heel vroeg want we pakten een vroege trein. Mijn vriendinnen weten dat ik een nudist ben en zien mij altijd naakt thuis en bij hun huis en weten dat ik graag stiekem naakt ga op openbare plekken we hebben zelfs paar keer wandeling gemaakt door het bos terwijl ik naakt was en hun niet dus hun hebben er totaal geen problemen mee. Maar buiten ons was er zo'n beetje niemand in die trein en 1 van de vriendinnen zegt j er is hier bijna niemand dus uit met die kleren en de andere waren daar mee eens en moedigen mij aan dus ik ging naakt deed me kleren in me tas en ging weer zitten we hebben veel leuke foto's en video's gemaakt en toen kwamen we bijna aan bij een station dus deed ik me kleren weer aan

Wie heeft dit ook al is gedaan en of wie lijkt het spannend om te doen

14 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik heb nog nooit gehoord van iemand dat hij/zij op een publieke plaats naakt is (behalve op speciale plaatsen daarvoor)! 🤣

Ik zou dat waarschijnlijk nooit durven.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Hoi ​@Meisje15x ,

Dat lijkt mij ook heel spannend om te doen! Maar heb ik nog nooit gedaan.

Maar dat je ook nog foto’s en filmpjes hebt gemaakt maakt het nog spannender. Wat doe je met die foto's en video's? Niet bang dat die uitlekken? Ik zou zo ook wel willen zien hoor haha

En je vriendinnen durfden niet naakt te gaan?

Groetjes Super

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Sorry maar je weet dat er in de trein camera's hangen die iedre hoek kunnen zien behalve in de wc natuurlijk 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

wajoo, maar ben je niet bang om gepakt te worden?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 27, 2025

@PeterDeLekkere_ 
Nu voor de eerste keer

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 27, 2025

Hoi ​@Meisje15x ,

Dat lijkt mij ook heel spannend om te doen! Maar heb ik nog nooit gedaan.

Maar dat je ook nog foto’s en filmpjes hebt gemaakt maakt het nog spannender. Wat doe je met die foto's en video's? Niet bang dat die uitlekken? Ik zou zo ook wel willen zien hoor haha

En je vriendinnen durfden niet naakt te gaan?

Groetjes Super

Is ook wel spannend maar daarom ook leuk om te doen 

Ja ik en me vriendinnen hebben allerlei foto's en video's gemaakt 

Wij hebben de foto's en video's allemaal in een veilige map staan dus als iemand bijvoorbeeld 1 van onze tel gebruikt kan diegene niet daarbij komen en heb vertrouwen in mijn vriendinnen wanneer ik naakt bij hun ben thuis maken we ook foto's en video's met elkaar en die zijn ook niet uitgelekt 

Nee mijn vriendinnen durfden niet naakt

Sorry maar je weet dat er in de trein camera's hangen die iedre hoek kunnen zien behalve in de wc natuurlijk 

Oh ja daar heb ik helemaal niet aan gedacht 

Die beelden hebben ze denk ik niet bekeken anders hadden ze allang uitgezocht dat ik dat was

wajoo, maar ben je niet bang om gepakt te worden?

Tuurlijk speelde dat wel in me hoofd van wat als er opeens iemand binnen loopt dit dat maar gelukkig ben ik niet betrapt

• April 28, 2025

Ik vind het nogal weird en ongepast (en ook best wel ongeloofwaardig) maar oké. Ik zou bijna zeggen: doen wat je leuk vindt maar eigenlijk vind ik het niet kunnen. Daar is de trein niet voor en stel 5 oudere mannen zitten ineens naakt in de trein en jij (of een ander meisje / vrouw) komt de coupé binnen of de conducteur. Dat zou niemand normaal vinden en dat is het ook niet. 
Terwijl ik dit typ denk ik ineens: het is volgens mij nog verboden is. Je mag niet zonaar bloot lopen. Je bent eigenlijk (als het echt was) een soort jonge, vrouwelijke potloodventer maar dan de jonge puntenslijper versie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Ik kan mij voorstellen dat het spannend en leuk en opwindend kan zijn maar kijk aub uit waar je het doet ivm camera's van andere mensen of veiligheid camera's. 

DIt lijkt me echt superleuk om te doen! Heb al paar keer broek naar beneden gedaan in wagon, maar nooit helemaal naakt en kledij in rugzak gedaan, want had nooit wagon voor mij alleen. Ik zou dit graag wel eens willen proberen.
Dat je dit met vriendinnen kan doen lijkt me nog het leukste, in gezelschap is altijd leuker dan alleen!

• May 12, 2025

Bedenk wel dat in veel treinen tegenwoordig camera’s hangen. Verder is in het openbaar naakt zijn op plekken die daar niet voor bedoeld zijn ook gewoon strafbaar. Als je gepakt wordt kan je dit een boete van een paar honderd euro opleveren.  Ik vind dit ook gewoon heel erg ongepast.

• Net nieuw
  • May 12, 2025

Ja ik heb ook wel is naakt is het bos gelopen lijkt me ook wel keer leuk om met iemand anders te doen 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Lijkt me wel spannend inderdaad maar in de trein is wel apart en inderdaad is het risicovol. Dan zou ik nog liever op het strand lekker naakt zijn en naakt volleyballen ook al draagt iedereen kleren om me aan. Dat is iets minder extreem maar kun je toch lekker naakt zijn.

Wat jij doet is een beetje exhibitionistisch - wat ik wel leuk vind overigens. 😊

Forum|alt.badge.img+1

Klinkt echt heel leuk!! Wat voor foto’s en video’s maken jullie dan? En alleen van jou of ook van je vriendinnen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 27, 2025

Klinkt echt heel leuk!! Wat voor foto’s en video’s maken jullie dan? En alleen van jou of ook van je vriendinnen?

Foto’s en video’s hoe ik daar zit, hoe ik op de grond lig, wat aan het poseren ben en wat aan het rond lopen ben