Vraag

naakt in de kruidvat

  • 7 September 2021
  • 3 reacties
  • 1373 Bekeken

Badge

Ik ben net thuis van de Kruidvat en heb daar zo iets raars meegemaakt. Ik ging daarnaar toe omdat ik een dildo wou kopen. Maar je moet daar dus 16 voor zijn ( ik ben 14). Dus er kwam zo’n vrouw naar me toe en zei hou oud ben jij jongen. Ik zei 14. Ze trok gelijk die dildo uit mijn handen en zei dat ik 16 moest zijn. Ik zei oké sorry en ik vroeg of ik wel condooms mocht kopen. Dat mocht wel ze vroeg ze moest helpen met de goede uit te kiezen. Ik zei ja graag en ze begon met vragen stellen. Ze vroeg of het gebruikt ging worden voor seks. Ik zei nee en dat ik het alleen wou gebruiken of in klaar te komen zodat niet alles onder zat. Toen wees ze naar een paar pakjes en zei dan kun je het beste deze pakken. Toen vroeg ze welke maat ik had. Ik zei dat ik dat niet wist omdat dit de eerste keer was dat ik condooms ging halen. Toen zei ze dat ik achter wel even mocht passen. Ik zei oké is goed want ik dacht dat ik ze dan zelf even mocht omdoen. Maar dat was niet zo ze bleef bij me staan omdat ze me daar niet alleen mocht laten. 

 

Bij het afreken kwam ze bij de kassa staan en zei tegen me. Jij hebt achter al betaald en ze gaf me een knipoog. En toen zei ze nog heel dreigend en als je dit ook maar iemand verteld dan heb je een heel groot probleem. Maar wat moet ik nu doen ik vond het wel heel geil en het is ook best verschud om het tegen iemand te zeggen. Maar van de andere kant heeft ze me ook wel een beetje misbruikt. Wat vinden jullie dat ik moet doen? 

 

De Kindertelefoon heeft  de tekst aangepast omdat regel 9 werd overtreden: Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik geloof helemaal niks van dit verhaal. En zou het waar zijn dan heeft zij eerder een probleem dan jij zij is meerderjarig en jij minderjarig

 De Kindertelefoon heeft  de tekst van @Waarombestaanallenamenal2007 aangepast omdat regel 9 werd overtreden: Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Anne

De Kindertelefoon

Hallo, 

 

Wat een mooi droom verhaal zeg! Leuk dat je over zoiets droomt.

 

Echter is je verhaal fake, werk zelf in de kruidvat branche als verkoopmedewerker wetende dat dit niet KAN gebeuren aangezien er overal in het hele filiaal cameras te zien zijn, ook in het magazijn zijn ze aanwezig. 

Reageer