Is het raar dat ik het geil vind om naakt gezien wil worden? Ik ben 16 en ik heb een atletisch lichaam en mijn penis is ook niet heel klein. Ik wil het niet omdat ik wil laten zien hoe mooi mijn lichaam is maar gewoon omdat ik het geil vind dat iemand mijn penis ziet. Hebben jullie dit ook wel eens?
Bladzijde 1 / 1
Ik ben ook jongen 16 en ik heb hetzelfde
Hey,
Het is niet iets geks dat je naakt gezien worden geil vind.
Maar zomaar je naakte lichaam aan mensen laten zien is geen slimme keus. Zoek een relatie en ga daarbinnen kijken wat jullie fijn vinden.
Liefs,
Het is niet iets geks dat je naakt gezien worden geil vind.
Maar zomaar je naakte lichaam aan mensen laten zien is geen slimme keus. Zoek een relatie en ga daarbinnen kijken wat jullie fijn vinden.
Liefs,
ik sluit me aan bij @pheebe .
Je maakt jezelf er erg goedkoop door als je jezelf aan jan en alleman laat zien.
Meisjes houden er niet van, plus je kunt jezelf er hardstikke mee in gevaar brengen.
Want ook jongens kunnen gechanteerd worden door loverboys/girls!!!
Je maakt jezelf er erg goedkoop door als je jezelf aan jan en alleman laat zien.
Meisjes houden er niet van, plus je kunt jezelf er hardstikke mee in gevaar brengen.
Want ook jongens kunnen gechanteerd worden door loverboys/girls!!!
Tis niet raar....,.
Maar ik zou het niet aan iedereen laten zien
Maar ik zou het niet aan iedereen laten zien
Naja, ik herken het ergens wel, maar ik heb niet echt de neiging om overal en nergens te showoffen ofzo...
Soms
Haha lol heb ik ook weleens in kleedkamer of met vrienden/ vriendinnen of andere plekken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.