Hebben jullie ervaring met naakt gaan met vrienden en wat vinden jullie hiervaan.
Heb je ooit samen met iemand gerukt?
Hebben jullie ervaring met naakt gaan met vrienden en wat vinden jullie hiervaan.
Heb je ooit samen met iemand gerukt?
Hi Henk34,
ik ben regelmatig bloot als er vrienden of andere jongens bij zijn. Meestal heeft bloot zijn een ‘doel’, zoals douchen na gym op school of na sporten. Ook wel als er vrienden bij mij thuis zijn en ik me nog moet aankleden of omkleden. Ik heb er zelf nooit moeite mee gehad om bloot te zijn als er anderen bij zijn. Van kleins af aan gingen we met de hele familie naar een naturistencamping en naaktstrand.
Tegenwoordig ga ik meestal alleen met m’n twin en of een broer(tje), soms met m’n zus en een vriendin van haar en vrienden van twin en mij naar het naaktstrand of we zitten in de zomer bloot te zonnen in de tuin. Ook in de sauna (thuis) zijn we meestal bloot, tenzij er iemand bij is die dat niet fijn vind.
Dat zijn dus alledaagse momenten waarop ik bloot ben met vrienden.
We gaan in de vakantie soms spontaan met zijn allen wel eens in de zee of in een kreek zwemmen en als dat ’s avonds is, gaan we vaak bloot zwemmen met de hele groep. Voor sommige jongens is dat wel een beetje spannend, omdat ze dat niet gewend zijn of waren. Er zijn meestal toch geen anderen daar of hooguit andere jongens die we al een beetje kennen.
Meestal is dat wel leuk en gebeurt er verder niet echt iets, behalve wat stoeien ofzo. Soms na afloop, als we een jongen of een paar jongens mee naar huis nemen om daar te douchen, kan het wel eens verder gaan dan alleen douchen. Maar dat ligt eraan of iedereen zin heeft. Dus ja, soms trekken we (elkaar) af of gaan we nog verder, zoals pijpen.
Twin en ik vallen op jongens en veel jongens weten het nog niet precies van zichzelf en vinden experimenteren leuk. Als het leuke jongens zijn, dan vinden wij experimenteren ook niet erg….
Dat ontstaat dan meestal gewoon. We bedenken dat allemaal niet van te voren.
Anders is het met onze verkering. Dan ga je soms bloot om seks te hebben. Dan weet je dus dat dat sws gaat gebeuren. Ik bedoel, als je elkaar een paar dagen niet gezien hebt, dan heb je daar wel zin in en heb je daar naar uit gekeken.
Ik weet niet of dit een beetje een antwoord op jouw vraag is? Als je nog iets wilt weten lees ik het wel.
Heb jij ook ervaring met bloot zijn met vrienden of ben je er alleen nieuwsgierig naar? Val je op jongens of meisjes of allebei of anders?
Groetjes,
M&M’s
Als naturist wel ja
en ja
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.