Skip to main content

Naakt gaan met vrienden 13 jaar (tips nodig)

• September 2, 2026
  • 5 reacties
  • 615 Bekeken

Ik ben een jongen van 13 jaar 

Zoals jullie hebben gelezen is het mijn doel om naakt te gaan het liefste dit jaar nog maar weet niet of daat gaat lukken

Ik ga binnenkort ook logeren bij mij dus een mooie kans om naakt gaan, ik ga denk ik niet aftrekken misschien masturberen of gewoon aan elkaar zitten we zijn allemaal niet gay zo ver ik weet|
ik en de andere zijn 13 en eentje is bijna 13 en dan logeren we daar dan denk ik ook

notes:
1 van de 2 jongens heeft al ooit toen ik mijn tanden aan het poesten aan was geplast maar toen zag ik zijn piemel niet want dat durfde ik echt niet, ik ben geen preuts ofzo
De andere jongen trekt soms mijn deken omhoog als we gaan logeren 

Ik dit graag doen met vrienden omdat ik dat fijn vindt en lekker ofzo geen idee eig maar ook chill omdat je dan gwn kan omkleden ofzo.

Ik hoop dat jullie mij snel goeie tips geven

Groetjes!

5 reacties

Forum|alt.badge.img

Waar wil je precies tips voor? Ik kan dat niet duidelijk uit je verhaal halen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 3, 2026

@Geheimhoudingsplicht Tips om met vrienden naakt te gaan 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 3, 2026

Probeer een moment te kweken waarop je zelf normaal naakt zou gaan. Dus als je gaat douchen doe dat dan als zij er bij zijn, ga naar het toilet als zij erbij zijn maar doe er dan net iets te lang over om je broek op te trekken of zeg dat je tegenwoordig naakt slaapt. Zo geef je hun het vertrouwen dat zij jou naakt mogen zien en hopelijk laten zij zichzelf dat ook zien. Laat me weten hoe het is gegaan en of je nog meer tips wil!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 9, 2026

Gewonejongen  en weet je nu hoe je het gaat aanpakken laat weten of het iets geworden is

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 9, 2026

Gewoon maar doen denk ik, ik zou er geen jarenplan van maken, want makkelijker wordt het denk ik niet als je ouder wordt, eerder moeilijker. Als hij al gewoon gaat plassen waar jij bij staat ben je al een heel eind volgens mij. Je kunt rustig op bouwen, dus de volgende keer als hij weer gaat plassen terwijl jij je tanden staat te poetsen ga jij meteen nadat hij klaar is ook plassen bijvoorbeeld. Als je durft kan je m al tijdens het wegdraaien uit je broek halen, dat hij kan kijken. 

Maar je kan het denk ik ook gewoon in 1 keer doen hoor, gewoon je omkleden midden in de kamer waar hij bij is. Als hij gewoon terwijl hij met jou in de badkamer is geeft dat wel het signaal dat hij niet veel privacy voor jou nodig heeft, dus hij zal het niet erg vinden als jij dat ook niet hebt. Tot nu toe heb jij volgens mij nog wel alle privacy bewaard, dus zolang je geen signaal terug geeft dat het wat jou betreft ook niet uitmaakt zal hij niet verder gaan, maar als jij nu ook iets doet om dat signaal te geven komt de rest vanzelf wel