Vraag

naakt foto`s / nudes sturen

  • 11 November 2021
  • 9 reacties
  • 1778 Bekeken

Badge

Hi ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben verkracht en aangerand. Ik vind het fijn om naaktfoto`s te sturen alleen ook totaal niet. Ik vind het fijn omdat ik vaak goedkeuring krijg en respect alleen stuurde ik dat vaak ook niet uit vrije wil. En als ik het stuurde was het vaak iemand die veel ouder was, en dan voelde ik me heel erg vies, en nog steeds. Is er een jongen/meisje die dit ook heeft ? (En niet bodyshamed). Ik heb ook anorexia en ben heel erg onzeker. Ook doe ik soms aan zelfbeschadiging en heb ik een depressie sinds mijn 8e en zelfmoord neigingen. Als je jezelf hier in herkent en mij met respect etc. en begrip behandeld zou je dan kunnen reageren? Ik schaam me ook voor dit bericht want ik kan ook niet normaal over seksuele dingen praten etc. 😔

 

( deel van de tekst verwijderd, het is niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen om foto’s naar elkaar te sturen, zie forumregel 7 )


9 reacties

Ik weet hier niet zo veel over sorry :( maar misschien door de reactie zien meer mensen deze topicc 

Ik weet hier niet zo veel over sorry :( maar misschien door de reactie zien meer mensen deze topicc 

U will be alright

  • Myself <3

Hoi, ik ben zelf ook aangerand en ik snap hoe het is ik ben een jonge van 15 en zit er soms ook mee ook met dat naakt foto stukje dus als je er over wilt praten dan ben ik er voor je op het forum

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

Hi LovelsFree ( toffe naam :p )

Ik snap absoluut niet wat je hebt meegemaakt, en wat er door je heen gaat, dat is niet fout, dat is niet gek. Ik ben een jongen van 16 jaar, kleine nerd :)

Ik kan je niet snappen, en dus lastig helpen met wat er mis is, ik raad aan om contact op te nemen met een docent of een vertrouwenspersoon. 

Maar waar ik wel verstand van heb is het wereld wijde web, naaktfoto’s maar ook normale foto’s staan vast, zodra het is geupload kan je het er niet meer vanaf krijgen. Je moet extreem goed oppassen met wat je doet, deze foto’s kunnen worden gelekt, en dit zal een nog dieper en donkerder gat creëren.

Jou lichaam is van jou, hou het lekker van jezelf, die goedkeuring heb je niet nodig.

Maar please, zoek wel hulp!!!

Veel succes nog!

Klinkt heftig, maar vanuit mijn standpunt echt heel erg simpel: Gewoon niet doen naar iemand die je niet leuk vind en/of niet vertrouwt. Zonder gezicht, waardering zoeken in mensen kan ook op andere manieren zoals mensen helpen, aardig doen etc. Daarbij zou ik ook een psycholoog regelen als dat nog niet het geval is

Badge

Hoi, ik ben zelf ook aangerand en ik snap hoe het is ik ben een jonge van 15 en zit er soms ook mee ook met dat naakt foto stukje dus als je er over wilt praten dan ben ik er voor je op het forum

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

Nawh, dat is echt lief.. Het klinkt misschien raar maar ik ben blij met je reactie. Niet dat ik blij ben dat het jou moest overkomen, sterker nog ik vind het heel naar. Maar wel fijn dat ik niet de enige ben. Ik ben er ook voor jou <3

Badge

Hi LovelsFree ( toffe naam :p )

Ik snap absoluut niet wat je hebt meegemaakt, en wat er door je heen gaat, dat is niet fout, dat is niet gek. Ik ben een jongen van 16 jaar, kleine nerd :)

Ik kan je niet snappen, en dus lastig helpen met wat er mis is, ik raad aan om contact op te nemen met een docent of een vertrouwenspersoon. 

Maar waar ik wel verstand van heb is het wereld wijde web, naaktfoto’s maar ook normale foto’s staan vast, zodra het is geupload kan je het er niet meer vanaf krijgen. Je moet extreem goed oppassen met wat je doet, deze foto’s kunnen worden gelekt, en dit zal een nog dieper en donkerder gat creëren.

Jou lichaam is van jou, hou het lekker van jezelf, die goedkeuring heb je niet nodig.

Maar please, zoek wel hulp!!!

Veel succes nog!

Ik weet ook best veel van het internet af alleen door mijn zelfmoord gedachten denk ik ook niet echt meer na over die dingen, dus oprecht bedankt voor je lieve berichtje en reminder. Het probleem is, ik durf hier met niemand over te praten…  ):

Badge

Klinkt heftig, maar vanuit mijn standpunt echt heel erg simpel: Gewoon niet doen naar iemand die je niet leuk vind en/of niet vertrouwt. Zonder gezicht, waardering zoeken in mensen kan ook op andere manieren zoals mensen helpen, aardig doen etc. Daarbij zou ik ook een psycholoog regelen als dat nog niet het geval is

Dat is erg lief, ik heb wel een psycholoog alleen durf ik haar dat ook niet te vertellen omdat we best close zijn en ik haar zie als familie als ik straight 2 the point ben. Alleen ik doe altijd al zo aardig mogelijk tegen anderen. Niet om goedkeuring of om er iets voor terug te doen. Maar op de basisschool heb ik geleerd wat mentale marteling is, dat gun ik een ander niet. Dus ook mensen die mij pesten moeten erg hun best doen om er voor te zorgen dat ik iets terug doe. Maar ik neem het wel altijd op voor iemand anders, maar ik zorg wel dat het overgaat op een goede manier als ik wat ben afgekoeld. Alleen ben ik heel erg onzeker over mijn lichaam op sommige gebieden en daar krijg ik op een normale manier ook goedkeuring voor, door bijvoorbeeld een complimentje. Alleen is eigenlijk niets goed/genoeg. Dus ik denk dat een psycholoog inderdaad wel het beste is want op al die manieren lost het niets op.. Dus heeft dat van foto`s sturen sowieso geen zin bedenk ik mij nu. Anders had het allang over horen te zijn...

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Wat een erg heftig verhaal. Heel goed van je dat je dit durft te delen.

Wat betreft naaktfoto's zou ik ze niet meer sturen, maar ik denk wel dat je dat snapt als je @Anoniem172 zijn bericht hebt gelezen.

Zelf geef je ook nog aan dat je het niet tegen je psycholoog durft te vertellen. Zou je het bijvoorbeeld aan 1 van je ouders durven te vertellen? Die zullen je dan vast helpen. Ook zou je dan erover kunnen beginnen dat je het niet zo goed durft te vertellen en kijken of er nog andere opties zijn zoals wisselen van een psycholoog of andere hulp. 

Verder, weet dat elk lichaam iets moois heeft en de jouwe dus ook! Je ben prachtig zoals je bent. Zelf vertel je dat je anorexia hebt, krijg je hier ook al hulp bij? Zo niet, vertel het aan iemand die je vertrouwt of zoek iemand die je kan helpen. Weet wel dat dun en anorexia 2 verschillende dingen zijn. Anorexia is ook meer een eetstoornis (dat je heel weinig eet) en hier heb je ook proffesionele hulp voor. 

Nu zul je wel denken, hulp voor dit hulp voor dat. Maar dat is helemaal niet erg, iedereen heeft soms wat hulp nodig. 

Ik hoor graag van je, en weet dat we ervoor je zijn. 

-SeaTurtle

 

Reageer