Skip to main content

Ik ben een meisje van 13 jaar en mensen zeggen dus dat ze altijd naakt foto’s krijgen ik weet het zelf niet ergens wil ik dat ook een keer doen maar ben bang dat die foto’s worden opgeslagen 

ik zou nooit naakt fotos versturen naar mensen. omdat ze idd  soms opgeslagen worden en of verspreid worden over heel je school en dat wil je niet. je mag ze maken voor je zelf als je dat wilt. maar verstuurd ze niet naar andere mensen! 

Alleen als je dat wilt.

Het is natuurlijk een goedkope manier om fap materiaal binnen te krijgen en je kan mensen ook nog chanteren. Dus alleen doen als je die persoon vertrouwd en het moet natuurlijk nooit.

Heyy,

Ik zou persoonlijk nooit naaktfoto's naar mensen versturen en dat raad ik jou ook af. Je weet nooit waar die foto's allemaal terecht kunnen komen en het is dus niet zonder gevaren. 

Liefs, ItsJustMe <3

Ik zou het niet doen. Zeker niet omdat je eigenlijk ook al twijfelt. Mocht je het ooit toch willen doen, zorg dan dat je er niet herkenbaar op staat. Maar goed, ik raad het af. Zelfs als je de andere persoon denkt te kunnen vertrouwen kan het toch mis gaan.

Niet doen tenzij je degene naar wie je stuurt echt vertrouwd bijvoorbeeld een best friend ofz als die dat oké vind of gewoon voor jezelf maar niet sturen naar jongens al helemaal niet met gezicht 

Ik zou het niet doen. Zeker niet omdat je eigenlijk ook al twijfelt. Mocht je het ooit toch willen doen, zorg dan dat je er niet herkenbaar op staat. Maar goed, ik raad het af. Zelfs als je de andere persoon denkt te kunnen vertrouwen kan het toch mis gaan.

Bedankt voor je reactie 

Niet doen. 

Denk gewoon effe na. 

@Abonimous zelfs al is het je bestie : besties dat blijft niet eeuwig duren, maar die naakt foto’s blijven wel voor altijd ergens opgeslagen, doorgestuurd of verkocht. 

Niet doen dus

Hey

Het zou idd kunnen dat je hier later mee gechanteerd gaat worden en dus grote sommen geld zal moeten betalen om de verspreiding van deze foto’s tegen te gaan. Daarom is het nu veiliger om geen naaktfoto’s te verspreiden ook al vertrouw je de persoon waar je ze naar stuurt door en door. Natuurlijk blijft het je eigen keuze! Als je dit echt super graag wil doen. Kunnen ik en de andere Forum gebruikers er niks tegen zeggen. Maar ik zou het dus echt NIET doen.

Groetjes @Anymoymous 

@tim16 en wat als ik bel 

Hoi! Ik ben het met de meeste mensen hier eens. Gewoon niet doen. Naakt zijn kan natuurlijk wel spannend en iets heel moois zijn maar dan samen met iemand waar je van houd en wederzijds,  via foto's op het internet en het maakt niet uit welk medium is altijd gevaarlijk. Beter van niet dus. 

Groetjes liefs Tartan X 

heyy, 

ik zou geen naaktfoto's sturen vooral als je ziet hoefaak dat rond gaat en word opgeslagen 

als iemand om een naaktfoto vraagt NIET STUREN wand meestal vragen ze dit omdat er of andere bij zijn of zodat ze het kunnen opslaan. ik zou gewoon als je vriend je naakt wil zien bijv. met hem afspreken en dan samen gaan douchen ofz en niet een foto sturen wand zelf de mensen wie je het meeste vertrouwt kunnen het opslaan of een screen maken 

xx 

c

@tim16 en wat als ik bel 

Voor bellen/facetime/whatever geldt hetzelfde. Iemand kan van een chat screenshots maken. Dus als je het doet, doe het onherkenbaar. Maar beter doe je het gewoon niet.

Ben het helemaal eens met de anderen. Idd gewoon niet doen. Straks word het opgeslagen en daar kan je weer problemen mee krijgen. En als je het doet doe het dan idd anoniem zoals @tim16 zegt

Groetjes Lupus 

Reageer