Skip to main content
Vraag

Naakt en openheid thuis

• September 18, 2025
  • 5 reacties
  • 838 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ,

Ik las jou topics en antwoorden van ​@Player16 , en dan zie ik dat jullie heel open zijn thuis. Wij niet mn ouders zijn streng reformatorisch. Ik ben ook wel christelijk maar niet zo streng. Ik zou het superfijn vinden als ik gewoon naakt kan rondlopen als ik wil. En dat ik gewoon alles kan vragen aan mn ouders want nu hebben we het nooit over seks. Heb mn ouders en broers ook nog nooit naakt gezien. Ik heb het idee dat ik de enige ben die thuis aftrekt!! Nu ga ik proberen trouwens om het een poosje niet te doen. Wel slaap ik sinds kort al naakt echt heerlijk! Krijg wel om de haverklap een stijve😂

Heb een x een natte droom gehad klein beetje sperma maar heb al twee weken niet meer gespoten😰

Tot nu toe twee weken volgehouden trouwens. Heeft iemand tips zodat ik meer open kan zijn met mn broers en zo en gwn naakt kan rondlopen? Met vrienden ben ik wel open ik praat weleens over lekker rukken enzo maar heb ze nooit naakt gespot…

groetjes van mij

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 19, 2025

Ik snap dat het lastig is als je thuis niet over zulke dingen kan praten. Maar weet dat het normaal is dat je lichaam verandert en dat je soms een stijve krijgt of een natte droom, dat hoort gewoon bij ouder worden. Je hoeft dat niet met je ouders of broers te delen als dat niet goed voelt, sommige dingen mag je ook gewoon privé houden.

Het is wel fijn dat je met vrienden soms kan praten. En naakt slapen is niet raar, dat doen meer mensen. Als je vragen hebt die je nergens kwijt kan, kun je beter met iemand praten die je vertrouwt, zoals een juf, meester of dokter, want die weten veel en oordelen niet. Jij hoeft je niet raar te voelen, iedereen groeit en verandert op zijn eigen manier.

xx liefs Wolf 🐺

• September 19, 2025

@Andersom  ik denk dat er binnen je familie er weinig aan te doen is. Maar er zullen toch wel momenten thuis zijn dat je even alleen bent al is het maar een half uur

• September 19, 2025

Je hebt toch niet voor niks een penis gekregen? Haha 

• September 19, 2025

Ja daar moet je gebruik van maken 😂

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

@Andersom 

Tja... heb de zelfde situatie 😅

onnodigequote verwijderd KT