Vraag

Naakt droogneuken en pil gebruiken kan je zwanger zijn?

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 1416 Bekeken

Badge
Hoiiii mensen daar ben ik weer voor de zoveelste x haha

ik had een vraagje
ik en men vriend willen dus droogneuken maar dan naakt en dan gewoon een beetje tegen elkaar aan rijden enzo maar mijn vraag was kan je dan zwanger worden ook als je de pil gebruikt (k ga maandag beginnen met de pil en 21 aug gaan we droogneuken)

dus ja dat was mijn vraag
even kort: kan je zwanger worden van naakt droogseks als je de pil gebruikt?

xx anoniemmeisje

3 reacties

Het is altijd veiliger om een condoom te gebruiken. Het kan wel, maar de kans is klein. Toch moet je het doen. Op Sense vind je over seksuele onderwerpen meer informatie.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +1
van droogneuken kan je helemaal niet zwanger raken
Hey,
In principe kan je niet echt zwanger raken van droogneuken, nou ja er is een kleine kans. Als er voorvocht of sperma in je vagina komt kan je zwanger raken. Lijkt me onwaarschijnlijk want als de piemel niet in je vagina is heeft het nog een hele weg te gaan naar je baarmoeder. Maar er blijft een kleine kans natuurlijk tenzij je aan de pil bent.
De pil is een heel betrouwbare anticonceptiemethode en de kans dat je zwanger raakt is kleiner dan 1%. Als je begint met de pil werkt het niet meteen. Gebruik de eerste 7 dagen een extra voorbehoedsmiddel zoals een condoom. Daarna zou je zo goed als beschermd moeten zijn.

Xxx

Reageer