Skip to main content
Vraag

naakt douchen na sport

• October 16, 2025
  • 6 reacties
  • 1369 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Jo, ik ben een jongen van 16 jaar en ik zit op hockey. Vanaf vorig jaar douchen wij met het team waarvan de meeste toen nog in de onderbroek douchte. Tegenwoordig is het anders. Veel teamgenoten kiezen er voor toch naakt te douchen. Ik zou ook best willen alleen ben enorm bang dat ik een stijve krijg. Iemand tips??

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

Gewoon doen

ik doe het  ook met team wij als jongens onder is niet geen om stijf krijgt dat hoor bij jongens.

Ik heb ook stijf daar keer om gelachen.

Maar doe ook bij andere jongens.

• October 17, 2025

@Anoniem391  dat zal denk ik wel meevallen omdat iedereen naakt is. De eerste 2x zou het spannend zijn maar daarna niet meer. En je zal ook niet de enige zijn die daar bang voor is

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Meestal is iedereen met zichzelf bezig en niemand let echt op zulke dingen. Probeer te bedenken dat je lichaam gewoon normaal reageert, en het gebeurt vaker dan je denkt. Dus relax en maak je er niet te druk over! 😊

xx liefs Wolf 🐺

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 18, 2025

gebruik de ZOEK hierboven (of klik nu ctrl-K)

en typ in wat je wil weten dan komen er 100den antwoorden

dit is namelijk een al heel vaak  gestelde vraag

• Net nieuw
  • October 19, 2025

Ik  douche al jaren lang op de voetbal ik heb nog nooit een stijve gekregen en nog nooit iemand met een stijve gezien. Na het sporten heb je je meestal ingespannen en stroomt het bloed in je lichaam naar je lichaamsdelen die je gebruikt hebt, niet je piemel dus. Meestal is de mijne extreem klein na het sporten juist en moet ik echt me best doen om hem stijf te maken.

• October 20, 2025

Niemand krijgt een stijve in de douche omdat je net hard getraint of gesport hebt of zenuwagtig bent dus geloof al die verhalen hier niet waar ze mekaar gaan bepotelen onder de douche   

En als er iemand een hele of halve krijgt gast, so what - mensen staan te douchen niet te geilen dus die fantazie man  forget it, we zijn allemaal maar gewoon mensen