Naakt dingen doen


Badge

Hallo allemaal,

Ik ben morgen middag alleen thuis en wil dan naakt zijn.

Hebben jullie dingen wat jullie als jullie naakt zijn of hebben jullie ideën laat ze dan hieronder weten. Ik ben 15 jaar oud en een jongen 

Alvast bedankt.

Groet Anoniemapd123.

 

 


22 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Je kan natuurlijk jezelf aftrekken maar je kan ook jezelf kont vingeren als je dat lekker vind. Of aftrekken en klaarkomen in een condoom

Wat je ook kan doen is een goede vriend uitnodigen en daar dingen mee doen zoals aftrekken pijpen anaal zorg wel dat je het veilig doet.

Veel plezier morgen😉

 

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Of als je andere dingen in gedachte had om te doen kan het zijn dat ik je verkeerd begrijp maar de k het niet.

Laat ff weten hoe het was

 

Badge

Bedankt voor je reactie en dit wou ik sowieso al doen.

Reputatie 7
Badge +5

gewoon alles naakt doen wat je normaal ook doet, ik ben al het hele weekend naakt, naakt thuis in zwembad e.d.

Ik loop ook wel eens naakt thuis ik vindt echt niks fijner af en toe om alleen me Nikes aan te hebben en voor de rest in me nakie rondt te huppelen. Het liefst lig ik nu in me nakie in de achtertuin of sta ik dood chill tosti's de bakken of lig ik lekker chill op onze bank.

Reputatie 7
Badge +5

Ga lekker naaktin de tuin liggen

Badge

Insmeren met saus 😂😂

Dat is ook leuk ik heb wel eens mayonaise op me rug en buik gesmeerd en pal in de zon gaan liggen bakte er goed in

Badge

Jaaa dat wil ik wel geloven 😂😂😂 maar ik zou dan niet pal in de zon zitten

 

Me huid was wel mooi zacht geworden door die mayonaise maar daarbij was ik ook goed verbrand. Daarbij lag ik ook nog eens op de motorkap van de auto te bakken dus dat was nog warmer. Me vriendin lag op de tegels die had wat meer geluk dan mij zij was iets minder verbrand. Maar ik had een rode rug van hier tot ginder en pijn dat het deed de dagen daarop 

Badge

Ohh ja oké dus je hebt gwn mayo als zonnebrand cremé gebruikt 😂😂 dat ruikte je wel zeker ?? 😂😂😂

Ja klopt ik rook het 3 dagen daarop nog voor mij nooit geen mayonaise meer op de huid op de motorkap zonnen doe ik nog ieder jaar als het warm is maar mayonaise never nooit meer

Badge

Ik heb het nog nooit gedaan maar ga ik nog wel doen maar dan niet zonnen gewoon voelen hoe het voelt

Het voelde echt wel mega fijn toen me vriendin me insmeerde dus daar kan ik opzeggen probeer het een keer. Let wel op de mayonaise is als eerst nog een beetje zichtbaar het duurt wel even voor dat het in de huid is verwerkt met de zon helpt dat dus nog meer. Maar het is niet handig om in die zon te liggen dus dat zou ik niet na doen.

Badge

😂😂😂

😂😂😂 oké bedankt voor de tip

Het is heel simpel, wanneer je wakker word ga je niks aantrekken en de gehele dag naakt zijn

Doe alles wat je wil, probeer je anaal te stimuleren. Misschien met vingers met andere dingen. Kijk als je ouders iets van glijmiddelen heeft en gebruik die voor masturberen en anal vingeren

 

Ruk op alle plekken die je wil, probeer je eigen cum en kom klaar op allemaal verschillende plekken op de vloer op de bank op een bed op iemand anders kamer

 

Lekker experimenteren 

Badge

Ik loop ook wel eens naakt thuis ik vindt echt niks fijner af en toe om alleen me Nikes aan te hebben en voor de rest in me nakie rondt te huppelen. Het liefst lig ik nu in me nakie in de achtertuin of sta ik dood chill tosti's de bakken of lig ik lekker chill op onze bank.

Heb ik ook ben 14 trouwens 

onnodige quotes verwijderd KT

@Anoniempje2.0 

Ik ben ook 14 nog wel bijna 15 maar inderdaad het soms chill om naakt te zijn

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ik loop zelfs naakt als me zusje moeder en zus in huis zijn het maakt mij niks uit en de rest van de familie ook niet. Maar ik kom nooit verder dan huis en achtertuin in ga niet in me nakie op de oprijlaan zonnen

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

I alleen als ik alleen thuis ben

Doe alles wat je wil, probeer je anaal te stimuleren. Misschien met vingers met andere dingen. Kijk als je ouders iets van glijmiddelen heeft en gebruik die voor masturberen en anal vingeren

Handiger is om simpelweg je eigen glijmiddel en eventuele speeltjes aan te schaffen. Ik denk niet dat je ouders het op prijs stellen als jij hun glijmiddel gebruikt.

Ruk op alle plekken die je wil, probeer je eigen cum en kom klaar op allemaal verschillende plekken op de vloer op de bank op een bed op iemand anders kamer

Je kan in principe masturberen waar je wil - alhoewel je ouders het wederom waarschijnlijk niet echt op prijs stellen als je hun slaapkamer gebruikt. Ruim echter sowieso je sperma op als je klaarkomt, bijvoorbeeld met een tissue. Dat is wel zo netjes voor je huisgenoten. :)

Lekker experimenteren 

Absoluut, zolang je een beetje oplet met wat je doet, is experimenteren alleen maar goed.

Tot slot nog één linkje met masturbeertips die het misschien nog iets leuker/spannender/uitdagender maakt:

Succes!

Reageer