Skip to main content

naakt buiten? (kleine vragenlijst)

• June 26, 2024
  • 7 reacties
  • 1951 Bekeken

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5

Hoi! Ik heb gehoord dat best veel mensen naakt zijn buiten.... dit lijkt me echt heel geil. Als je dit doet:

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)

Ga je met andere mensen?

Ben je ooit betrapt?

Waar laat je je kleding?

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?)

Graag langere antwoorden geven dan 'ja' of 'nee', dus duidelijk uitleggen, dankjewel alvvv 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: het vragen om, of het geven van illegale tips is niet toegestaan.

7 reacties

• June 27, 2024

Hoi! Ik heb gehoord dat best veel mensen naakt zijn buiten.... dit lijkt me echt heel geil. Als je dit doet:

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo) ik wandel en lig vaak naakt in het bos

Ga je met andere mensen? Soms is een vriendin van mij mee maar die gaat niet naakt maar ik wel

Ben je ooit betrapt? Ja best vaak maar dat is niet anders maar het is ook in het bos dus minder kans op problemen 

Waar laat je je kleding? Ligt eraan soms doe ik ze in een klein tasje en soms verstop ik ze gewoon ergens 

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?)  Het beste plekje vinden om naakt te zitten/liggen vinden is simpel kijk hoe groot de kans is dat er iemand langs loopt, als je iemand ziet aankomen kan je dan snel wegkomen en als iemand je wel ziet denk dan verstoor ik hier mensen 

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • June 27, 2024

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)? Bos ja, kleedhok van een grote kledingzaak, maisveld, groot open veld dat grenst aan een bos

Ga je met andere mensen? Soms ja

Ben je ooit betrapt? Nee

Waar laat je je kleding? Die stop ik in een rugzak en bij dat grote veld met bosrand doe ik ook m’n schoenen en sokken uit dat gaat daar dus daar ben ik dan echt poedeltje naakt

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?) Je moet gewoon op Google Maps kijken of als je fietst of in de auto zit 

Graag langere antwoorden geven dan 'ja' of 'nee', dus duidelijk uitleggen, dankjewel alvvv 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 26, 2025

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo) wandel in straat en bos en vinger soms in de gym of voetbal veld

Ga je met andere mensen? Soms

Ben je ooit betrapt? Ja

Waar laat je je kleding? Leg ik ergens in een bosje neer en ga ik wat verderop zitten

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?)overdag gwn midden op het voetbal veld echt wow

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: het vragen om, of het geven van illegale tips is niet toegestaan.

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

heyyyy ik hier, ik doe dit tegenwoordig niet echt meer maar heb dit tijdje terug wel heel vaak gedaan dus hier mijn antwoorden.

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)  ik ging vaak lekker in mijn achtertuin zitten als mijn ouders er niet waren, en dan gewoon lekker aftrekken. Ook ging ik vorig jaar op vakantie in frankrijk en zaten we op een camping naast een bos, ik ging toen naar het bos, stripte toen helemaal naakt en ging aftrekken. ook was ik in de meivakantie met een vriend van me op een camping naast een meer en om 3 uur 'snachts gingen we dan naar dat meer en daar dan plassen en toen helemaal naakt. Daarna hebben we elkaar in de tent afgetrokken en gingen we samen onder 1 douche het cum van ons afwassen. Ook waren we een keertje in het bos in de nacht en gingen we gewoon helemaal naakt verder lopen, niks seksueels maar gwn helemaal naakt met een stijve. Was wel spannend hoor

Ga je met andere mensen?  zie boven

Ben je ooit betrapt? gelukkig niet

Waar laat je je kleding? gwn op d3 grond

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?) toch wel in bed , is wel het meest vertrouwd

• July 13, 2025

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)? Bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, in het donker achter in de auto, aan een bosrand bij een groot open veld, naturistencamping en naaktstrand 

Ga je met andere mensen? Soms wel soms alleen

Ben je ooit betrapt? Niet dat ik weet

Waar laat je je kleding? 
Bos: vlak naast me

maisveld: loop ik eerst een stukje in dan al m’n kleren in rugzak dan weer lopen

Kledingzaak: op de haakjes

In de auto: alleen knoop en gulp open

Bosrand: ook naast me

Naturistencamping: in de tas in de tent

Naaktstrand: in de tas

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?) Zoeken op Google Maps of onthouden 

Forum|alt.badge.img

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo) bos, kleedkamer zwembad, kleedkamer winkel, maisveld, achtertuin

Ga je met andere mensen? Ja meestal met me beste vriend

Ben je ooit betrapt? Ja in het bos ga ik soms rond lopen en dan kom ik wel mensen tegen ja en één keer in de winkel zat het gordijn niet goed dicht

Waar laat je je kleding? Als het ergens in een kleedhokje is gewoon daar op de grond. In het bos neem ik een rugtas mee en thuis in de tuin laat ik het gewoon binnen

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo) ​​​​​eigen tuin, boomgaard, naaktstrand

Ga je met andere mensen? ja familie

Ben je ooit betrapt? nee doe het samen met familie

Waar laat je je kleding? binnen of op het gras

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?) waar het rustig is en je je veilig voelt