Skip to main content

Hoi! Ik heb gehoord dat best veel mensen naakt zijn buiten.... dit lijkt me echt heel geil. Als je dit doet:

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)

Ga je met andere mensen?

Ben je ooit betrapt?

Waar laat je je kleding?

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?)

 

Graag langere antwoorden geven dan 'ja' of 'nee', dus duidelijk uitleggen, dankjewel alvvv 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: het vragen om, of het geven van illegale tips is niet toegestaan.

Hoi! Ik heb gehoord dat best veel mensen naakt zijn buiten.... dit lijkt me echt heel geil. Als je dit doet:

Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo) ik wandel en lig vaak naakt in het bos

Ga je met andere mensen? Soms is een vriendin van mij mee maar die gaat niet naakt maar ik wel

Ben je ooit betrapt? Ja best vaak maar dat is niet anders maar het is ook in het bos dus minder kans op problemen 

Waar laat je je kleding? Ligt eraan soms doe ik ze in een klein tasje en soms verstop ik ze gewoon ergens 

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?)  Het beste plekje vinden om naakt te zitten/liggen vinden is simpel kijk hoe groot de kans is dat er iemand langs loopt, als je iemand ziet aankomen kan je dan snel wegkomen en als iemand je wel ziet denk dan verstoor ik hier mensen 

 

 


Waar ga je dan heen? (geen specifieke plaats noemen, gwn 'bos' ofzo)? Bos ja, kleedhok van een grote kledingzaak, maisveld, groot open veld dat grenst aan een bos

Ga je met andere mensen? Soms ja

Ben je ooit betrapt? Nee

Waar laat je je kleding? Die stop ik in een rugzak en bij dat grote veld met bosrand doe ik ook m’n schoenen en sokken uit dat gaat daar dus daar ben ik dan echt poedeltje naakt

Hoe vind je het beste plekje om naakt te zitten(/lopen?) Je moet gewoon op Google Maps kijken of als je fietst of in de auto zit 

 

Graag langere antwoorden geven dan 'ja' of 'nee', dus duidelijk uitleggen, dankjewel alvvv 


Reageer