Skip to main content

Heyy 

 

Ik hou er altijd al van om naakt buiten te lopen en laatst ging ik weer een keer s'nachts naakt overstraat. Ik was beneden kleedde me uit in de gang en ging naakt de straat op, en toen ik door een andere straat liep kwam er opeens een vrouw met haar hond de deur uit lopen en zag mij dus naakt. Zij kwam naar mij toe heel gesprek hebben en ondertussen kwamen gewoon een paar auto's en mensen langs en ik stond naar maar naakt 

 

Nu heb ik een vraag lopen jullie wel een naakt buiten/openbaar en zijn jullie daarmee wel eens betrapt?

Heyy! Ik ben het liefst ook altijd naakt! Want kleren zitten nooit fijn, maar buiten lijkt me wel echt leuk en spannend, hoe nam jij de stap om het toch te doen?

Heyy

 

Ik zeg altijd tegen mezelf gewoon schijt hebben want je leeft maar 1 keer. Misschien wat simpel gezegd want de eerste keer is altijd de spannendste keer ik zou voor de eerste keer naakt rond gaan lopen in het bos want daar is de kans dat je betrapt wordt het kleinst en als iemand je toch ziet valt het minder snel onder verstoring van de openbare orde 

 

Succes en veel plezier 

 

Groetjesss


Ik vind het ook fijn om naakt te zijn en naakt te lopen,  ik ben wel een keer betrapt 


Reageer