Skip to main content

naakt buiten

• May 28, 2026
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben een jongen van 16 jaar en wil graag vertellen wat ik laatst heb gedaan.

Laatst zat ik in me eentje op me kamer en wou ik graag naakt zijn, ik vond het wel geil. Maar ik was niet alleen thuis dus ik kon niet gwn naakt rond lopen. Dus ik kreeg een idee. Ik wou een string maken met een oude onderbroek zodat het voelde alsof ik naakt was.  Dus ik pakte een oude  onderbroek en had hem in de vorm van een string geknipt. Deze heb ik daarna aan gedaan en het voelde heerlijk. Maar ik vond het nog niet genoeg duss, ik was op de fiets gestapt TERWIJL ik de string nog aanhad. Ik was naar de winkel gefietst om wat drinken te kopen. Ik vond het erg geil dat het voelde alsof ik geen onderbroek aanhad en dan ook nog is buiten waar andere mensen zijn. Hierna ben ik naar een afgelegen weggetje gefietst en ben ik gwn een stukje gaan lopen. Ik had al een tijdje geen mensen gezien dus had ik nog een idee. Ik deed m'n broek tot mijn enkels en ben verder gaan lopen. De wind ging heerlijk langs mijn blote benen. Even later zag ik een bankje en ben ik daar even gaan zitten met mijn broek tot me knieën. Ik wou eigenlijk niet aftrekken want ik wist niet waar ik mijn sperma moest laten.

Maar ik was zo geil dat ik zo graag wou aftrekken dat ik het maar heb gedaan. Ik ging naast de bank staan en ben gaan aftrekken. Ik heb mijn sperma gewoon in het gras gespoten. Hierna ben ik weer naar huis gefietst 

Het is een beetje een lang verhaal maar ik was gewoon benieuwd wat jullie hier van vinden.. 

Dus ik hoor graag reacties hierop!!!

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 28, 2026

Wat ik hier van vind? Raar en vies, doe dat thuis. En het is ook nog strafbaar. Ik weet niet of je op een boete zit te wachten, maar ik zou toch zeggen van niet. 

Gulden
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 28, 2026

ik vind t best knap dat je dit durft. maar ik heb een vraag an jou. hoe heb je die string precies gemaakt en waar knip je?