Vraag

naakt bij zwembad douche

  • 27 December 2023
  • 12 reacties
  • 2545 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik was laatst in het zwembad (bij de douche) en toen kwam er een meid rond 15/16 jaar oud ook douchen 

ze trok toen haar bikini uit en ging toen daar douchen helemaal naakt

 

is dit jullie ook een keer gebeurd,  of doen jullie dit zelf wel eens??

 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Was dat een prive douche of openbaar?

Want naakt douche in een openbare douche is beetje raar

Als het prive was snap ik het mss wel als je ook en meid was zou toch moete kunnen

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd KT-

 

het was een openbare douche 

en ik ben een jongen

Reputatie 3
Badge +2

Is wel cool eig  zie je ze vaak daar? Mss ben jij haar crush? Of hoe oud lijkt ze?

Reputatie 7
Badge +4

Op de camping waar ik zat deden mensen dit ook, mannen en vrouwen waren wel gescheiden. Maar wat ik niet snapte is waarom ze niet in de douche hokjes gingen want daar had je er bij elke kant ook 3 van, ik dacht zo van ga daar lekker naakt douche niet hier.

 

Maar paar vraagjes voor jouw, hoe oud ben je? Hoe reageerde je toen ze dat deed? Hoe reageerde zijn daar op? Waren er andere mensen bij(zoja hoe reageerde ze)? En Als laatste, was het geil?

 

Groetjes, 

@Ann09@Ann0 

Reputatie 1
Badge

Is wel cool eig  zie je ze vaak daar? Mss ben jij haar crush? Of hoe oud lijkt ze?

ik heb haar no nooit gezien 

Reputatie 1
Badge

Op de camping waar ik zat deden mensen dit ook, mannen en vrouwen waren wel gescheiden. Maar wat ik niet snapte is waarom ze niet in de douche hokjes gingen want daar had je er bij elke kant ook 3 van, ik dacht zo van ga daar lekker naakt douche niet hier.

 

Maar paar vraagjes voor jouw, hoe oud ben je? Hoe reageerde je toen ze dat deed? Hoe reageerde zijn daar op? Waren er andere mensen bij(zoja hoe reageerde ze)? En Als laatste, was het geil?

 

Groetjes, 

@Ann09@Ann0 

ik stond in mn zwembroek te douchen toen ik het eenmaal zag ging ik naar de kleedhokjes toe (er was niemand anders bij) het was ook wel beetje geil

ik ben 14

 

Reputatie 3
Badge +2

Toen ze naakt ging douchen bij jou bedoelde ze

Reputatie 3
Badge +2

Zouden jullie naakt douchen?

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @gwniemandniemand,

Wat raar van haar, mij is dat nog nooit overkomen. Ik snap wel waarom je  er geil van werd.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge

heb je haar naam gekregen?

Reputatie 2
Badge

volgende keer vragen of je niet moet helpen met haar te wassen!

Reputatie 6
Badge +4

Ja hoor elk jaar als we op vakantie gaan zie ik meisjes en vrouwen naakt douchen daar douchen we gewoon gemengd 

Reageer