Skip to main content
Vraag

naakt

• August 27, 2019
  • 12 reacties
  • 3204 Bekeken

Hallo,
ik vind het lekker om naakt te zijn,
alleen ben ik dit alleen onder de douche vanwege ik het alleen wil zijn als ik alleen thuis ben zonder mijn ouders etc.
Weet iemand een manier hoe ik lekker bloot kan zijn en waar?

12 reacties

• August 27, 2019
Je kan ‘s nachts naakt slapen

• August 27, 2019
Ik loop wel meestal als ik uit school kom op blote voeten en in de zomer wel eens met alleen hemd en onderbroek maar ik heb een vriend csn school en als ik met hem logeer dan loopt hij thuis altojd naskt dus doe ik dat ook wij zien elkasr dus vaak naakt en trekken ook wel eens samen af maar ben absoluut geen homo

• August 27, 2019
@Kmk_anoniem123

Ik heb super chille ouders die thuis vaak genoeg naakt rondlopen. Zeker in de zomer en in het weekend bijna standaard. Als mijn pa geslachtsgemeenschap net heeft gehad is hij erg bezweet. Dan loopt ie naar onder de keuken en gaat wat cola drinken met ijsklontjes. Zijn geslachtsdeel is dan nog half opgezwollen met bloed en dan wordt ie na 10 minuten weer normaal in lengte. Dan als ik gluurt best spannend hoor en bloosd daarvan reageert ie.. Wacht maar af als jij sex hebt gehad later dan herken je dit. 🍌😏

Ik loop best veel naakt in huis soms heb ik alleen een lange tshirtje aan en onder niks bij gaming op mijn PlayStation .. of helemaal naakt in de tuin.
Schaam me niet voor mijn ouders weten hoe groot mijn piemel is. Als je wakker wordt gemaakt met een ODOL of morning wood kun je zo niks verbergen. Mijn zusje ook mij zo in die toestand gezien ze vond het maar grappig😂

• April 18, 2020

Ik slaap naakt. 

Je kan naar een naaktstrand, naaktcamping of een maisveld inlopen en je daar uitkleden. Of in je slaapkamer gewoon jezelf uitkleden

• April 18, 2020

Als je ouders niet thuis zijn dan kun je naakt rondlopen en naaktslapen

• April 18, 2020

Naakt slapen kan ook gewoon als je ouders er wel zijn. Ik ga er vanuit dat je ouders niet je deken weg trekken. 

• May 12, 2020

Je kunt naar boven gaan en naakt onder je dekbed gaan liggen doe ik ook

• May 12, 2020

Naakt slapen kan ook gewoon als je ouders er wel zijn. Ik ga er vanuit dat je ouders niet je deken weg trekken. 

Ja ik ook

• May 13, 2020

@Kmk_anoniem123

Ik heb super chille ouders die thuis vaak genoeg naakt rondlopen. Zeker in de zomer en in het weekend bijna standaard. Als mijn pa geslachtsgemeenschap net heeft gehad is hij erg bezweet. Dan loopt ie naar onder de keuken en gaat wat cola drinken met ijsklontjes. Zijn geslachtsdeel is dan nog half opgezwollen met bloed en dan wordt ie na 10 minuten weer normaal in lengte. Dan als ik gluurt best spannend hoor en bloosd daarvan reageert ie.. Wacht maar af als jij sex hebt gehad later dan herken je dit. 🍌😏

Ik loop best veel naakt in huis soms heb ik alleen een lange tshirtje aan en onder niks bij gaming op mijn PlayStation .. of helemaal naakt in de tuin.
Schaam me niet voor mijn ouders weten hoe groot mijn piemel is. Als je wakker wordt gemaakt met een ODOL of morning wood kun je zo niks verbergen. Mijn zusje ook mij zo in die toestand gezien ze vond het maar grappig😂

Kom je onder bloed te zitten als je net seks hebt gehad?

• May 15, 2020

Nee, een stijve wordt gemaakt doordat er een soort bloedvaten in je penis zitten die m hard maken, en na seks is nog niet al het bloed weer uit de penis 

• May 15, 2020

@Kmk_anoniem123

Wat is dit voor een rare opmerking!! Dit is totaal niet wat de ts bedoeld. De ts wil alleen maar weten hoe hij/zij lekker bloot kan zijn. En niet wanneer pa een “grote beurt” heeft gegeven aan de vrouw en dat laat zien aan z’n kind

• July 6, 2020

Ik ben ook een grot fan baan naakt zijn. Wat ik meestal doe is als mijn ouders op bed liggen of weg zijn, trek ik alles uit. Een tip