Vraag

naakfoto gezien, kreeg een speciaal gevoel

  • 28 October 2019
  • 2 reacties
  • 595 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik zit dus in de 2e klas en was dus bij de gym in de kleedkamer met 4 andere meisjes. (ik ben een meisje) en die meiden hadden een halfnaaktvideo van een meisje van een andere klas. Dusja ik keek zo en zei; Wtf dit hoef ik toch niet te zien. maar ik zag dat en voelde het speciaal dusja wat moet ik doen??

:(


2 reacties

Je zou op Google een naaktfoto van een meisje kunnen bekijken en kijk wat gevoel dat geeft omdat je misschien bi bent zonder je het beseft. Bij je thuis zie enkel jij het en komt de goesting om te masturberen kan het zijn dat je lesbisch bent of bi want ik weet niet als je op jongens valt 

Hoi

 

Zoals Taylor zei, zou het kunnen dat je je (onder anderen) aangetrokken voelt tot meisjes. Durf deze verlangens gerust te ontdekken. Heb je eerder al eens gevoelens gehad voor iemand?

 

Heb je het vermoeden dat het meisje op de video zich er bewust van was dat ze gefilmd werd? In ieder geval lijkt het me vervelend dat medeleerlingen deze video te zien hebben gekregen. Ik kan me voorstellen dat het meisje van de video op haar privacy gesteld is, zeker omtrent haar lichaam. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer