Skip to main content

Hey, Ik ben dus een keer gaan aftrekken. Maar toen ik klaar was gekomen. Was mijn piemel meteen slap. Hoor dit?

Heb ik ook soms, dan wil hij ook niet meer stijf worden. Als je even afwacht dan word die wel weer stijf


Ja


Bij mij blijft ie wel staan maar kan hem niet  aanraken zo gevoelig  . Bij iedereen is het anders


@HoumezelfAnoniem  die van mij is ook binnen een paar seconden weer helemaal slap

Hoe oud ben je?


De piemel van mijn vriendje wordt eigenlijk ook meteen slap na zijn orgasme.  Maar gelukkig wordt hij daarna snel weer stijf.


Bij mij blijft mijn penis 19 cm zeker nog 5 minuten keihard recht vooruit staan  daarna gaat  die  van half hard langzaam naar  slap 11 cm  tussen  10-15 minuten. Afhankelijk hoe geil ik nog ben of daarna moe. 🤤🥱

Mijn pa zegt dat al het opgepompte bloed bij grote  penissen veel langer duurt naar de 'normaal' stand.   Dus als je lekker opgewonden bent blijft die goed zichtbaar  dus ook na het orgasme. Nadeel is dat het wat  langer duurt dat mijn penis in erectie stand is zeker 45 seconden.

Maar bij elke jongen of man  is het anders bv met een kleine piemel zijn zeer snel stijf of slap.

 


Reageer