Skip to main content
Vraag

mooie billen en piemel

• May 14, 2026
  • 10 reacties
  • 591 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

heeft er weleens iemand tegen jou gezegd dat je mooie billen en een mooie piemel hebt en wat vond je ervan.

10 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 14, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Hey ik ben wel een meisje ik hoop niet erg is maar jongens zagen vaak dat mooi billen heb en dat mooi borsten heb zekker in mooi topje of in bikini 

• Net nieuw
  • May 15, 2026

Hey, Ik ben een jongen van 13 jaar en we hebben thuis een binnenzwembad.

Regelmatig komen familie en vrienden van mij en mijn ouders zwemmen en in sauna en jacuzzi.

Meestal zijn we naakt met zijn allen, omdat dat kan bij ons.

Onlangs kwam mijn oom en neefje weer bij ons en hij vertelde dat hij het moeilijk heeft om niet naar mij te kijken omdat hij mijn “(krokante billetjes en strakke piemeltje)” zoals hij het noemt, zo  zalig vindt.

Dat was dan ook de eerste keer dat ik mij wat schaamde om naakt te zijn  omdat toen iedereen mij aankeek.

Mijn papa heeft erop gereageerd door te zeggen dat hij nog een keer een stijve krijgt, dat hij dan niet meer welkom is in het zwembad.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@DJEE 

Ik ben een meisje, dus niemand heeft ooit gezegd dat ik een mooie piemel heb. Maar ik krijg weleens over andere dingen complimentjes en dat is altijd leuk om te horen.😊

x

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 18, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Joppeke dat je oom zegt dat je krokante billetjes en een strakke piemel hebt het is wel een complimentje maar dat hij dan waar iedereen bij zit een stijve piemel heeft is wel gek. jij hoeft je nergens voor te schamen. zegt hij dit ook over je neefje. ben jij weleens bij je neefje en oom thuis en gebeuren er dan ook dingen die jij niet leuk vind? complimentjes zijn altijd leuk en lief voor iedereen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 18, 2026

Mijn stiefneef zegt dit wel soms tegen mij. We hebben soms seks samen en hij is 13 (ik 16) en heeft een kleine piemel. Hij zegt dan dat ik een mooie grote heb. Ook als we ons omkleden als we samen op vakantie zijn dan doen we het soms en dan geven we ook complimenten. Ook een andere jongen van 13, een klasgenoot van mijn stiefneef vind die van mij groot en mooi. Ik stuur soms dickpics naar hem en hij naar mij. Ik vind die van hem ook prachtig.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2026

@Horny guy Dit is echt een droom van mij

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2026

Een vriend van mij die zegt altijd dat ik zachte billen heb en een grote piemel

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

jantje, wat goed dat die vriend dat durfde te zeggen soms durven jongens niks over een andere jongen te zeggen. heb jij ook nog iets gezegd over zijn piemel en billen of was jij misschien alleen bloot in de kleedkamer of zo iets en hoe weet hij dat je zachte billen hebt.

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 30, 2026

@DJEE Dit is zorgwekkend specifiek maar nee mij nooit gebeurd

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2026

Mn vriendin heeft dat wel een keer gezegd en het klinkt echt fijn om te horen, op de billen na dan