Vraag

Moet ik ook geile fotos doorsturen?

  • 15 July 2020
  • 8 reacties
  • 467 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey

Ik ben jongen 14 en ik ben met een meisje op insta aan et chatten en krijg ik geile fotos maar voor meer moet ik ook iets geils sture. Ik weet niet of dit verstandig is maar linkt me wel erg geil.

 

Gr


8 reacties

Hey,

 

Ik zou dit afraden! 

Ze kan het doorsturen of openbaar maken.  Dus doe het niet, en daarbij je kent haar niet. Dus doe het niet, ze kan er misbruik van maken! En hoe weet je dat het een meid is en niet een man van 50 die zich al meid voordoet.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Doe je beter niet. Er zijn gng andere manieren om geil te worden zonder dat je risico loopt.

Groetjs

Reputatie 1
Badge +4

Iedereen zegt op dit topic dat je dat niet moet doen 

Ik ga niet zeggen dat ze fout zijn want dat zijn ze dus niet

Maar als jij geile foto's wil sturen dan mag dat 

LET OP het is we op eigen risico 

Hoi

 

Ik sluit me aan bij Gebruiker c en Kaas123. Het versturen van foto’s kan je in erg vervelende situaties brengen. Vanaf het moment dat jij op ‘verzenden’ drukt, ben je namelijk alle controle over de foto’s kwijt. Er valt daarbij online, in boekjes en wat dan nog zo veel te vinden. Ga daar anders eens naar op zoek :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

Ik snap dat foto’s doorsturen heel geil is, maar als ze gegevens van je heeft zou ik het echt ten zeerste afraden. Als je op alle manieren hebt voorkomen dat er gegevens kunnen uitlekken, kan je het eventueel wel proberen. Maar als je ook maar een beetje twijfel hebt, echt niet doen! 
groetjes

Doe waar je je fijn bij voelt. Bij enige twijfel, niet doen. Probeer altijd de +'s en de -'s af te wegen. Is een foto van haar krijgen het waard om misschien in de problemen te komen, om jezelf te exposen als het ware. Is dat een risico dat het waard is? 

Zoek gewoon een pik op internet en stuur die

Reputatie 3
Badge +3

Ik neem aan dat je haar niet kent. Als je haar niet kent dan is ze waarschijnlijk iemand die naaktfoto's stuurde om ze ook te krijgen zodat ze die daarna kunnen verkopen. Daar zijn er wel meer van.

Als je haar wel kent, dan is het jouw keus of je ook foto's wilt sturen. Als je het wel wilt, dan zou ik er zeker van zijn dat je haar kan vertrouwen. 

Als je een foto maakt dan zou ik er wel voor zorgen dat er niks herkenbaar op de foto staat zoals een T-shirt of een kast.

Reageer