Vraag

Moet ik me zorgen maken?

  • 8 August 2018
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben via internet met een jongen uit India aan de praat geraakt, hij was heel lief en aardig en hij vroeg of ik een foto wilde sturen in mijn beha. Ik heb een foto van internet gehaald (iemand die vrijwillig de foto’s op internet heeft gezet, zonder gezicht erop, geen uitgelekte naaktfoto ofzo, niet dat dat het veel beter maakt maar goed) en die heb ik hem gestuurd. Daarop heeft hij een foto gestuurd van zn piemel. Hij zei dat hij gek op me was en van me hield, en toen heb ik (uit mezelf) een filmpje gestuurd waarin ik aan het vingeren was. Op het filmpje sta ik niet met mijn gezicht, en ik heb ervoor gezorgd dat aan de omgeving niet te zien in dat ik het ben. Ook heb ik met hem gepraat onder een andere naam (volledig random) en gezegd dat ik in Zweden woon. Ik weet bijna zeker dat hij screenshots heeft genomen, maar hij kan er niet zoveel mee toch? Hij heeft geen enkele informatie over me, en hij woont ook nog eens helemaal in India...

Dit is niet echt iets om me druk over te maken toch? Als ik nu gewoon het contact verbreek en niet meer zoiets stom doe, dan hoef ik me er niet meer zorgen om te maken?

Xx

6 reacties

Nou het is best dom hij kan zeggen dat ie uit india komt maar wie zegt dat het waar zeer warschijnlijk komt hij gwn uit nederland en ik weet niet hoe je met hem in contact bent gekomen maar als het via insta ofzo is is het niet moeilijk om je echten naam te achterhalen en kan hij alles op internet zetten dus hoe ven je met hem in contact gekomen
Ik vroeg niet om bevestiging hoe dom het is? Ik weet zelf ook dat het niet handig is, ik hoef dat niet van een ander te horen. Ik weet zeker dat hij in ieder geval niet uit Nederland komt. Ik ben met hem in contact gekomen via een site waar je anoniem kan chatten met mensen. Over de hele wereld. Zelfs als hij in Nederland woont, hij heeft geen enkele (kloppende) informatie over me. Ik heb een andere naam gebruikt. Ik heb gezegd dat ik in Zweden woon. Mijn gezicht is niet zichtbaar, en de omgeving is niet herkenbaar.
Ik denk dat t mee valt idd! Zeker als je voor niemand herkenbaar bent!
Als ik gewoon voortaan mijn verstand gebruik... het had erger kunnen zijn.
Thanks voor de reacties wel xx
Als het alemaal onherkenbaar is valt het wel mee je hebt er zelf al goed overna gedacht. Ik zou aleen niet verder gaan dan nu dus gewoon doen zo als nu dan kan het niet veel kwaad.

Als je je er prettig bij voelt en onherkenbaar bent valt 't mee ❤️

Reageer