Vraag

Moet ik erover praten ?

  • 12 November 2019
  • 9 reacties
  • 439 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 13 en een meisje ik heb een vriendje en we hebben al een paar keer seks gehad maar me vriendje heeft de laatste tijd wel veel zin in seks want als we zoenen zijn me armen om hem heen maar hij houd zijn handen op mijn kont en duwt me helemaal tegen hem aan maar de laatste keer seks ging hij wat harder en sneller ik vond het niet zo heel erg maar zei dat hij wat rustiger moest doen maar hij bleef doorgaan en zei wacht ik kom bijna klaar en hij stopte pas toen hij klaarkwam (hij had een condoom om) en volgende dag toen ik bij hem buiten kwam zitten gwn na schooltijd waren zijn vrienden der ook en zeiden zo van had ik maar een vriendin zoals jou en als hij je slecht behandeld kan je altijd bij mij komen en mijn vriendje zei dat hun stil moesten zijn. 

Nu is mijn vraag moet ik het erover hebben met hem dat hij moet luisteren naar mij tijdens seks als ik rustiger wil doen en niet met zijn vrienden erover moet praten dat wij aan seks doen?


9 reacties

Ik zou erover praten met hem dat hij gwn moet luisteren en als hij dat niet doet dan het overwegen om het uit te maken, maar de keus is aan jou

Best wel omdat ik vind dat seks persoonlijk is en niet aan Jan & alleman hun neus gehangen moet worden al is het iets waar velen wel eens over opscheppen.

Er zijn er die zijn van seks ..... en dan als reactie ja met die van mij heb ik niets tekort maar dan begint dat spel dus best is hou het voor jullie. 

Reputatie 5
Badge +3

Tuurlijk moet je aangeven wat jij prettiger vindt. Je moet duidelijk grenzen stellen en aangeven wat fijn of onprettig is. Laat nooit wat gebeuren tegen je zin!

 

blijft praten!

Hoi

wouw hoe is het om sex te hebben op je dertiende?:smile:

Maar je moet het zeker over hebben, in jullie relatie in het heet belangerijk om eerlijk tegen elkaar te zijn (nu dat jullie relatie nog erg goed is) als hij echt van je houdt zal hij zeken naar je luisteren en moet hij luisteren naar jouw persoonlijke grenzen.

 

ik hoop dat dit helpt nog veel suc6 

Lucciaaa

Reputatie 5
Badge +3

Hoi

wouw hoe is het om sex te hebben op je dertiende?:smile:

Maar je moet het zeker over hebben, in jullie relatie in het heet belangerijk om eerlijk tegen elkaar te zijn (nu dat jullie relatie nog erg goed is) als hij echt van je houdt zal hij zeken naar je luisteren en moet hij luisteren naar jouw persoonlijke grenzen.

 

ik hoop dat dit helpt nog veel suc6 

Lucciaaa

Zal niet veel anders zijn dan jij op jouw leeftijd die je nu hebt 😉

wacht even:sweat_smile:  over welk gedeelte van de tekst heb je het:sweat_smile:

al vast leuk dat ik je heb kunnen helpen:wink:

Reputatie 5
Badge +3

wacht even:sweat_smile:  over welk gedeelte van de tekst heb je het:sweat_smile:

al vast leuk dat ik je heb kunnen helpen:wink:

Je zegt hoe is het om sex te hebben op je 13e

Als die jongen niet rustiger doet dan maak het uit en zeg en dat geld voor alles waar je het niet mee eens bent

Hey,

Waarom zou je als vriend zijnde een geheim delen met zijn vrienden want hij is juist diegene die op je moet beschermen. En ik zou me niet zo snel iets aantrekken van die andere want ik denk gwn dat ze dat zeggen om nog bij het '’groepje'’  want ze willen niet het pisje uithangen. En ja ik zou het er wel ff met hem over hebben waarom hij zulke geheimen aan zijn vrienden door vertelt

Groetjes

Reageer