Skip to main content
Vraag

moet ik dit vertellen?

• May 3, 2026
  • 7 reacties
  • 303 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy forum van KT ik ben een jongen van 12 jaar en trek mezelf af alleen twijfel ik of ik dit moet vertellen aan mijn ouders geef me tips en als ik het moet vertellen hoe dan??? Vast bedankt!

grtjessss 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 3, 2026

waarom zou je het aan je ouders moeten vertellen dat je je piemel aftrekt. ik denk dat ze dat wel weten of misschien gehoord hebben. hoe vaak trek je je piemel af en waar doe je dat e heb je al sperma.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 3, 2026

Hey, nee hoor dat hoef je niet echt verplicht te vertellen. Ik neem wel aan dat ze het zullen vermoeden want bijna iedereen doet het. En het is ook helemaal niet erg ofzo. Gewoon lekker van genieten en geen probleem van maken 😉 dit is iets voor jezelf en als ze er naar vragen is er eigenlijk ook niks om je voor te schamen. Maar hierover beslis jij gewoon lekker zelf wat je er over vertelt of niet. 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 3, 2026

Zij weten dat. Ze doen het ongetwijfeld zelf ook.  

Goededomme
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 3, 2026

Vertellen ????

Kijk niets moet natuurlijk want het is je eigen lichaam .Ieder mens doet het .Blijft een levenslange (leuke) en vooral gezonde euhhh ‘ hobby ‘ Tussen het thuis vertellen of niet loopt nog een middenweg en dat is om het gewoon eens tijden het eten of zo te vragen .Zeg maar een OPEN VRAAG over masturbatie aan iedereen binnen je gezin.Nou dan hoor je wel of er ruimte is om zelfbevrediging een normaal onderwerp van gesprek is .Bovendien is praten over sex leuker dan lullen over het weer 🤣.Mijn gevoel zegt dat je leuke ouders hebt dus ….En #Diana heeft gelijk → zelf doen ze het ook maar of ze dat ook durven te bevestigen =natuurlijk niet zeker. Ze zijn tenslotte een getrouwd stel en je weet nooit of ze elkaar laten weten dat ze ., behalve sex met elkaar , ook afzonderlijk nog wel eens geilen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 3, 2026

@Goededomme ook getrouwde mensen mogen masturberen zonder dat ze dat verborgen moeten houden voor elkaar. Seks komt er niet altijd van door werk en zo en als de één  vaker zin heeft dan de ander of niet op hetzelfde moment, dan is masturberen een goed alternatief.  Wij zijn dan wel niet getrouwd, maar tussen vriendje en mij is het wel serieus en we hebben prima seks maar daarnaast slaan we ook nog heel regelmatig de hand aan onszelf - het is gewoon een extraatje.

Zo gaat dat ook tussen ouders: het komt er lekker bij - of als ze het niet zo leuk hebben met elkaar, is dat het enige.

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 3, 2026

Zolang ze er niet naar vragen hoef je het niet te vertellen. Maar als ze er naar vragen kun je er denk ik het beste gewoon eerlijk mee zijn. 

Goededomme
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 4, 2026

Hoi ​@35 Bomen 

Ouders die seksualiteit bespreekbaar maken zijn in de minderheid.

Helaas .

Ouders zouden ‘ verplicht ‘ moeten worden om dagelijks dit forum te bekijken .

Zal ze leren ...