Vraag

moeite met daten als bi

  • 23 November 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi .,

ik ben 16 en bi alleen altijd is het zo moeilijk jongens te vinden  want Omegle boys zoeken alleen dickpics wie kan me helpen x 


3 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je in verband met daten het internet links laat liggen, en op zoek gaat in je omgeving. Internet-daten houdt namelijk een hoop risico’s in. Daarbij kan het prettig zijn om op school of een hobbyclub op zoek te gaan naar iemand die je graag beter zou leren kennen. Dit kan beginnen als vriendschap, om eventueel door te groeien naar een intiemere relatie. 

 

Groetjes

Kenshin

Op het internet en sorry hiervoor zitten meestal seksisten die enkel naaktfoto's op een wip willen maar niet direkt een date zoeken. 

Ik ben een transseksueel meisje en heb hier ervaring mee omdat ik voor ik verliefd werd op mijn buurmeisje en een relatie met haar kreeg het gevoel had dat niemand een transseksueel meisje leuk vind omdat ik 50/50  ben. 

Ging op een site waar alle nationaliteiten opzitten en enkel tieners tot ik op een dag een bericht kreeg van een biseksueel meisje die me zeer mooi vond en ik haar, we chatten en ze was half Italiaanse half Nederlandse als ik haar tieten wou zien ik was een beetje van zeker maar ik ken je pas toen ze zei Taylor mag ik aub maar aub je penis zien dan beloof ik dat wat je wil mag je van mij zien, tieten, vagina mijn kontje zal ze zelf spreiden als ik maar gewoon je stijve mag zien toen ik het gevoel kreeg dit klopt niet waarom wilt ze persé mijn penis zíen.

Ik hoorde dat het zogenaamde meisje het ene moment een halve Italiaanse was de andere keer een Amerikaanse en de andere keer was het een Frans meisje dus wist ik genoeg dat het een nepperd was die enkel naaktfoto's wou maar pas op voor pedofiele activiteiten omdat deze zich vaak voortdoen als een tiener of kind om zo met hen in contact te komen 

Hoi,

 

Ik zou idd niet gaan internet daten vooral niet met naaktfotos. Ik ben verder ook geinterreseert in andere jongens maar ben niet homo maar ik wil graag ontdekken hoe het is. Jammer dar we geen persoonlijke gegevens van elkaar hebben. Anders hadden we mischien een keer iets kunnen doen:)

Reageer