Skip to main content
Vraag

moeders ondergoed

• September 20, 2025
  • 7 reacties
  • 708 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ben een jongen van 15 jaar.

ik vroeg me dus af of er mensen zijn die net als ik de ondergoed van hun moeder wel eens aandoen. Ik vind het namelijk super geil om gewoon een string van mijn moeder aan te doen en een bh met dan een tshirt erin als vulling. Nou past mijn lul natuurlijk niet in die string en zien een tshirt in een bh er niet heel realistisch uit, maar het voelt echt geil.

groetjes, Pien Sardien

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 20, 2025

Er zijn zeker nog jongens die graag vrouwenondergoed dragen.  Vraagje: geeft het je een extra kick dat het specifiek de kleren van je moeder zijn of zijn er geen andere bh’s in huis?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

Haha nee het gaat zeker niet over het feit dat het van mijn moeder is! Het zijn inderdaad de enige strings en bh’s in huis.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 20, 2025

Ik zou geen ondergoed van je moeder aandoen als ik jou was, ik zou gewoon vrouwenondergoed kopen voor mezelf als je dat graag draagt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@matpat13  Ik snap je, maar ik draag het niet elke dag ofzo. Echt 1/2x per week ofzo. Dan ga ik het niet zelf kopen snapje.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 21, 2025

Het is zeker niet raar maar zou er toch mee uit kijken 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 23, 2025

Ik zou het best ongemakkelijk vinden als iemand mijn bh of string zou dragen. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Sommige mensen vinden het leuk om kleding van iemand anders aan te trekken, maar het is niet oke om dingen van je mama te pakken zonder dat zij het weet. Dat kan haar boos maken of verdrietig.

Je kan beter zelf wat kleding kopen die je leuk vindt, zoals een bh of string die speciaal voor jou is. Dan kan je het proberen zonder dat iemand er last van heeft. Het is helemaal normaal dat je nieuwsgierig bent, maar je moet altijd veilig en eerlijk blijven 💛.

xx liefs Wolf 🐺