Skip to main content

Ik en m'n ma zijn best wel close en we zijn veel samen en doen veel leuke dingen. En ik heb veel in het ziekenhuis gelegen en daar moest me ma me wel eens helpen met wassen en dan zag ze me ook naakt. En dat vondt ik niet zo erg en zei ook niet. Maar dat is nu al weer een paar jaar gelenden. Maar laats moest ik wat in de badkamer doen en was daar bezig en toen wou me ma douchen en dat vindt ik prima. Dus toen ik bezig was. Stond sei te douchen. En toen ze klaar was ging ik douchen en moest zei haar gezicht schoon maken enzo. En toen ik me uitkleden en onder de douche stapte kreeg ik  een erectie en ik probeerde het te verstoppen maar ik zag dat ze het wel zag. En normaal had ik dat nooit maar nu plotseling wel. En toen ik klaar was was ie nog steeds niet weg. Ze zei niks maar ik voel me gewoon slecht daar over dat ik een erectie krijg van me ma naakt zien en dat zei dat ook zag. Maar ik weet nu niet wat ik moet doen of ik het moet besprken of gewoon zo moet laten. Hebben jullie tips?

@frodo143 ik weet niet hoe oud je bent maar maakt toch niks uit ze heeft nu je stijve en slappe gezien ik zou me er nu niet meer voor schamen en er van profiteren, ik bedoel gewoon bv van je kamer naar de badkamer gewoon in je blootje lopen en ik denk dat je moeder het ook niet erg vindt. Mijn moeder ziet me elke dag naakt


Daar hoef je je niet slecht over te voelen, dat gebeurt nou eenmaal en dat weet je moeder ook. Dat komt door de puberteit. Ik heb vaak een stijve midden op de dag zonder rede en zelfs vaak in de klas. Elke jongen heeft dat maar bij jou was het precies onder de douche terwijl je moeder daar was. Ik snap dat je je daar niet prettig bij voelt maar jou moeder snapt dat ook wel.


Ik zou je er niet voor schamen! Je zit in de puberteit en hormonen gieren door je lijf. Bij mij ook al paar keer gebeurd terwijl mij moeder het zach. Ze zegt zelf ook altijd dat ik geen schaamte hoef te hebben en dat het normaal is.


@frodo143 ik weet niet hoe oud je bent maar maakt toch niks uit ze heeft nu je stijve en slappe gezien ik zou me er nu niet meer voor schamen en er van profiteren, ik bedoel gewoon bv van je kamer naar de badkamer gewoon in je blootje lopen en ik denk dat je moeder het ook niet erg vindt. Mijn moeder ziet me elke dag naakt

Ik ben nu 17. Ja ik weet dat ik het niet erg is. Maar toch voelt het gek.


Daar hoef je je niet slecht over te voelen, dat gebeurt nou eenmaal en dat weet je moeder ook. Dat komt door de puberteit. Ik heb vaak een stijve midden op de dag zonder rede en zelfs vaak in de klas. Elke jongen heeft dat maar bij jou was het precies onder de douche terwijl je moeder daar was. Ik snap dat je je daar niet prettig bij voelt maar jou moeder snapt dat ook wel.

Ja klopt zelf heb ik eigelijk nooit een stijve midden op de dag. En ik weet ook wel dat het normaal is maar toch voelt het raar.


Reageer