Vraag

moeder zag stijve piemel

  • 27 July 2021
  • 9 reacties
  • 4507 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Me moeder zag voor eerst mijn stijve piemel is dat erg


9 reacties

Heyy

Ā 

Aangezien het je moeder is lijkt het mij niet super erg nee..

Ā 

Als je het zelf vervelend / onprettig vindt dat je moeder je zo zietĀ kan je dit denk ik het best bij haar melden zodat ze er rekening mee kan houden en misschien de volgende keer even aan kan kloppen voordat ze binnenstapt.

Ā 

Groetjes van mij!

Was dus met me zelf bezig kwam bij mij op bed zitten

Het lijkt erop dat je moeder niet echt privacy gunt (ze vroeg ook al je condoommaat volgens je vorige topic). Als je dat vervelend vindt, zou ik dat even bij haar aangeven. Dan houdt ze er hopelijk rekening mee en krijg je meer privacy. Succes!

Ze wil blijkbaar veel van me zien enzo misschien meer

Dat lijkt me niet zo een goed idee. Hoe sta jij hier in?

Badge

@Nick15

Ik vind dat je niet zo zwaar moet tillen of je schamen! Ik weet wel zeker dat ze toen je een baby of kleuter was wel eerder een stijf plassertje had gespot. Hoeft niks met opwinding te maken hoor.Ā 

Kijk je bent nu in de puberteit net als ik even oud en dan is masturberen vrij normaal! Ook als je betrapt wordt en als je moeder vroeg naar jouw condoom maat is dat geen nare situatie of rare vraag hoor eerder gezonde interesse. šŸ™‚

Mijn pleegvader heeft zeker wel 10 xĀ  mijn penis met een ochtend erectie of zeg maar stijf gezien . Ik loop wel regelmatig bloot in huis dus kan het gebeuren.

Ook mijnĀ  echte opa ! Toen ikĀ  13 jaar was was ik een weekend logeren bij hemĀ  van 64jaar.Ā  Het was zomer best heet toen en ik had met hem geholpen in de moestuintje. Ik was best vies geworden en bezweet dus ging ik boven douchen. Ik was best geil geworden had een volle zak dus dacht ik trek me lekker af. Ik was dus druk bezig te sjorren.. Liep die ouwe opeensĀ  naakt naar binnenĀ  hij wou ook gaan douchen. šŸ˜‚

Die zei heel netjes.. Oh je bent aan het masturberen ga maar door ik wacht wel effe na jouw zaadlozing!!! De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Ā 

Ā 

Ā 

@Plastationboy15Ā onthoud wel even dat dat jouw visie is. Dat jouw familie zo los is, wil niet zeggen dat anderen ook zo zijn/dat Nick zich er ook prettig bij voelt/moet voelen. Mij lijkt het namelijk ook best awkward, maar anderzijdsĀ zullen er ook genoeg zijn die zich wel in jouw verhaal kunnen vinden. Het is maar net wat Nick prettig vind, maar dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Overigens vind ik echt seksuele activiteiten (samen masturberen, gepijpt worden, seks) wel echt een no-go met familie.

Ja klopt ze zaiet het 1 en ander wel ze hielp me met condoom om doen enzo eerste keer ook wel wat ze veder nog wilt weet ik niet lijkt me dat ze dit echt uit hulp deed met mij helpen omdoen

Reputatie 2
Badge +2

Nee dat is niet erg als je moeder je (stijve) piemel ziet

Ā 

De rest van je verhalen geloof ik nietĀ 

Reageer