Vraag

moeder vraagt naar mijn schaamhaar

  • 24 August 2020
  • 6 reacties
  • 1028 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik ben een jongen (puber) van 13 en mijn moeder vroeg mij gisteren uit het niets of ik al schaamhaar had en mijn moeder en ik praten eigenlijk nooit over seks enzo dus dit kwam best wel uit het niets. Ik was best wel geschrokken en zei meteen 'nee', (ik heb wel al schaamhaar) wat moet ik nu doen?


6 reacties

Heyy

Misschien is je moeder gewoon geïnteresseerd in hoeverre je staat in de puberteit, of alles normaal  loopt enzo. Als je dit ongemakkelijk blijft vinden kun je dit zeggen tegen je moeder als ze er nog eens naar vraagt. Dan kun je iets zeggen van, '' als er iets mis is of ik me zorgen maak zeg ik het wel. 

Ik snap wel dat het ongemakkelijk is, zou het ook een beetje raar vinden.

Groetjs

 

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de moeder van een vriend vroeg aan hem of hij al sperma had dat lijkt me ook akward

@Kaas123  heeft wrs gelijk en is jouw moeder gwn bezorgd. Je hoeft er niet over te liegen ofzo, mr k snap wel dat het vreemd was. Trouwens je piemel is gwn een lichaamsdeel, mr natuurlijk is nie iedereen even open daarover en als je er niet over wil praten moet je het maar gwn zeggen

mijn tante vroeg dit aan mij toen ik 11 was hahaha ik zei ja, omdat het zo was. Ik zei dat ik dat nie wou tonen en ze zei gewoon oke.

Reputatie 7
Badge +5

Als je daar niet op wil antwoorden moet je dat gewoon niet doen. Bij de ene Family zal het makkelijker zijn dan bij de ander.  
Bij mij m’n broertje en broer zien m’n ouders het vanzelf omdat we thuis meestal naakt zijn

Je moeder wilt enkel en alleen weten hoever je staat met je ontwikkeling.

Je kan eens met haar praten en haar dan melden dat je zich daar ongemakkelijk bij voelt.

Reageer